خرید فالوور و لایک اینستاگرام , افزایش ویو و بازدید ویدیو ، پست و استوری اینستا , بالا بردن فالوور واقعی و فعال ایرانی IGTV , خرید لایک و فالوور خارجی

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید بازدید استوری ایرانی چیست و چرا اهمیت فراوان دارد؟

از زمانی که Story اینستاگرام توانست نظر ادمین پیج های این شبکه اجتماعی را بعنوان یک قابلیت برای افزایش فالوور جلب کند، خرید بازدید استوری ایرانی نیز بعنوان یک روش برای افزایش پیشنهاد استوری به کاربران، مورد توجه این عزیزان قرار گرفت.

اینستاگرام، استوری هایی را که بازدید بالایی دارند با احتساب فاکتورهای موجود در الگوریتم پیچیده و راز آلود خود به کاربران اینستا پیشنهاد می کند. حتما تا کنون به این مورد که استوری پیج های فعال ایرانی را که دنبال نمی کنید، به صورت تصادفی مشاهده کرده اید!

یکی از دلایل این اتفاق تصادفی، ارتباطات مشترک بین شما و فالوورهای پیجی است که اینستا، استوری آن را به شما پیشنهاد می دهد. اما یک دلیل مهم تر نیز وجود دارد.

 

خرید بازدید استوری ایرانی

به دلیل اینکه شما از لوکیشن ایران در اینستاگرام فعال هستید، استوری هایی که به شما پیشنهاد بازدید آن داده می شود نیز اکثرا در پیج های ایرانی منتشر شده اند.

شاید باور این موضوع که بیشتر این پیج ها از روش خرید بازدید استوری ایرانی برای گسترش دامنه ویو Story های خود بهره می گیرند، دشوار باشد. ولی واقعیت این است که این پروفایل ها از این روش برای افزایش بازدید استوری خود استفاده می کنند.

اما نکته مهم تر، استفاده از سایتی است که برای بالا بردن آمار ویو استوری ایرانی، از پروفایل های واقعی ایرانی و فعال اینستا بهره می گیرد. در اصل عامل اصلی در تجربه خرید موفق ویو ایرانی برای Story، خریداری پکیج های چنین سایتی است.

خرید بازدید استوری ایرانی و رفتن به اکسپلور

به تازگی اکسپور را بررسی کرده اید؟ متوجه تغییرات آن شده اید؟ اگر نه، ادامه این متن را مطالعه کنید. ستونی کشیده به اندازه نصف ویدیو های IGTV و دو برابر پست های عادی را به تازگی در اکسپلور مشاهده می کنیم.

بازدید استوری ایرانی

استوری ها به اکسپلور راه یافته اند. این یعنی دو چندان شدن اهمیت Story های اینستا. حالا به همان اندازه که ویو ویدیو از طریق Explore و همچنین بازدید پست های معمولی اهمیت دارد، دو برابر آن را می توان برای استوری اینستاگرام متصور بود.

این بخش از اینستا، به خودی خود دارای جذابیت بالایی هم بری بازدید کنندگان ایرانی و هم برای ادمین پیج ها داشت و حالا با ورود به اکسپلور نیز جذابیت آن بیشتر از قبل می باشد.

یکی از مزایای خرید بازدید استوری ایرانی از سرور اختصاصی فالوکمپ، ورود Story های شما به قسمت Explore اینستاگرام می باشد. به دلیل اینکه ما برای افزایش ویو استوری از پروفایل های به معنای واقعی، فعال و ایرانی استفاده می کنیم، بازدید ها نیز از دید الگوریتم این شبکه اجتماعی، کاملا واقعی به نظر می رسد.

همین دلیل، رفتن به اکسپلور استوری شما را امکانپذیر تر از حالت عادی می کند. البته که پیشنهاد ما استفاده از روش خرید ویو استوری ایرانی بعنوان یک مکمل در کنار روش های استاندارد موجود می باشد.

مزایای خرید بازدید استوری ایرانی از فالوکمپ

همانگونه که بارها در مطالب منتشر شده در سایت فالوکمپ اشاره شده، استفاده ما از سرور اختصاصی برای افزایش فالوور ، لایک و بازدید باعث شده تا کاربران سایت، با خرید محصولات اینستاگرامی از فالوکمپ مزایای زیر را به دست بیاورند:

از جمله مزایای خرید بازدید استوری ایرانی از فالوکمپ می توان به:

  • فعال بودن پروفایل های استفاده شده برای افزایش بازدید
  • بهره گیری از اکانت ها برای افزایش واقعی بازدید استوری اینستاگرام
  • استفاده از پروفایل های ایرانی
  • رفتن استوری به اکسپلور
  • پیشنهاد استوری های شما توسط اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی
  • افزایش بازدید استوری واقعی

اشاره نمود. با پیشنهاد دادن مرجع خرید محصولات اینستاگرامی (فالوکمپ) به عنوان سایت افزایش بازدید استوری ایرانی به دوستان خود، آنها را نیز در مسیر موفقیت و افزایش فروش از طریق اینستا قرار دهید.

source: خرید بازدید استوری

۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

خرید فالوور فعال اینستاگرام : فالوور فعال چیست؟

هر کسب و کاری که به اینستاگرام ورود پیدا می کند، افزایش واقعی دنبال کنندگان صفحه اش، بزرگترین هدفی است که در ابتدای امر روی آن متمرکز می شود. در این مطلب به معرفی روش ساده اما کاربردی خرید فالوور فعال اینستاگرام در این راستا صحبت می کنیم.

اساسا واژه فعال در اینستا چه معنایی دارد و منظور از فالوور فعال چیست؟ آیا میزان فعالیت فالوور های پیج ما در افزایش فروش خدمات و محصولات ما تاثیری دارد؟

خرید فالوور فعال

الگوریتم اینستاگرام، روز به روز در حال آپدیت شدن است. این بروزرسانی های مکرر در این شبکه اجتماعی در جهت بهبود تجربه کاربری آن بوده تا منجر به افزایش روزافزون تعداد کاربران ایرانی و غیر ایرانی آن شود.

یکی از مواردی که می تواند پیج شما را Instagram Friendly کند، این است که بخش اعظمی از دنبال کنندگان صفحه شخصی یا تجاری شما را اگر ایرانی است، فالوور های ایرانی فعال و اگر بازار هدف شما کشور خاصی است یا در سطح جهانی فعالیت می کنید، فالوورهای فعال از آن کشور خاص، تشکیل دهند.

که خوشبختانه فالوکمپ با در اختیار داشتن سرور اختصاصی برای افزایش دنبال کنندگان یک پیج، در سفارش های خرید فالوور فعال اینستاگرام، به گونه ای عمل می کند که بیش از 90 درصد از پروفایل های ارسالی، واقعی و فعال می باشند.

فالوور واقعی، کاربری است که با تکمیل پروفایل خود به شکلی که هم عکس داشته باشد و هم متن بایو، به تازگی نیز در پیج خود ویدیو یا پست جدیدی را منتشر کرده و استوری نیز داشته باشد.

منظور از Instagram Friendly، مجموعه فعالیت ها و بهینه سازی هاییست که منجر به افزایش محبوبیت یک پیج نزد الگوریتم این رسانه اجتماعی شود. استفاده از هشتگ های مرتبط با فعالیت پیج، پروفایل کامل، نظم در ارسال محتوا و همچنین فالوور فعال، بخشی از این بهینه سازی و فعالیت های یک صفحه اینستاگرام است.

فالوور فعال چیست؟

همانند دنیای واقعی که برخی از انسان ها فعال و برخی دیگر کمتر یا بیشتر فعال هستند، در دنیای مجازی و اینستا نیز به کاربرانی که به صورت مستمر و به اشکال مختلف در این رسانه مجازی فعالیت می کنند، فالوور فعال می گویند.

شاید بپرسید مجموعه فعالیت های یک پروفایل فعال در اینستاگرام چیست؟


نشانه های یک پروفایل فعال اینستاگرام

خرید فالوور فعال


  • ارسال پست به صورت روزانه یا حداقل چند روز یکبار
  • استفاده روزانه از استوری
  • لایک کردن پست پیج هایی که دنبال می کند
  • بازدید استوری
  • تعویض تصویر پروفایل بصورت دوره ای
  • ارسال کامنت

مزایای خرید فالوور فعال از فالوکمپ

برخی بر این گمان هستند که خرید فالوور، کلا جنبه فیک دارد و در افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام تاثیری نمی گذارد. اما فالوورهایی که از طریق سرور افزایش فالوور فالوکمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج که سفارش خرید فالوور فعال خود را در این سایت که مرجع خرید محصولات اینستاگرام می باشد به ثبت می رسانند، بالای 90 درصد فعال هستند.

این پروفایل ها همه نشانه هایی که بیانگر فعال بودن یک اکانت در اینستاگرام می باشد را دارا بوده و به افزایش بازدید استوری، لایک و ویو ویدیو های شما کمک می کند.

چنانچه با اصطلاح View آشنا نیستید، مطلبی با عنوان ویو اینستاگرام چیست را برای مطالعه و آشنایی با این اصطلاح پرکاربرد در اینستا، به شما پیشنهاد می کنیم.

این پروفایل ها از استوری های شما بازدید می کنند و به دلیل اینکه لوکیشن فعالیت آنها ایران است، اینستاگرام استوری شما را به کاربران فعال ایرانی پیشنهاد می کند.

در نگاه کلی می توان مزایای خرید فالوور فعال از فالوکمپ را در موارد زیر خلاصه نمود:

  • بیشتر از 90 درصد اکانت ها واقعی هستند
  • پروفایل های استفاده شده ایرانی هستند
  • به افزایش بازدید ایرانی استوری شما کمک می کند
  • لایک پست های شما افزایش می یابد
  • ویو ویدیوهای شما بالا می رود
  • آمار بازدید از پروفایل شما افزایش می یابد

برای خرید فالوور فعال اینستاگرام می توانید از منوی سایت، گزینه مربوطه را انتخاب و وارد صفحه مورد نظر شویدو یکی از پکیج های از پیش تعریف شده فالوکمپ را انتخاب و با پرداخت هزینه، سفارش خود را تکمیل کنید.

نکات قابل توجه در خرید فالوور فعال

در زمان خرید فالوور فعال اینستاگرام از فالوکمپ رعایت نکات زیر را برای افزایش میزان رضایت شما از سفارش خود از طریق این سایت و همچنین تجربه نمودن خریدی لذت بخش، پیشنهاد می کنیم


  • در زمان خرید، پروفایل شما Public باشد
  • از خرید همزمان چند پکیج افزایش فالوور فعال خودداری کنید
  • سفارشات خود را پس از تکمیل سفارش قبلی انجام دهید
  • برای تست عملکرد سرور، می توانید یک پکیج 1000 تایی را خریداری کنید

با آرزوی خریدی سرشار از رضایت برای شما بازدید کننده گرامی. خرید خود را با اطمینان انجام دهید، پشتیبانی فالوکمپ شما را تنها نخواهد گذاشت و در تمام سفارشات آتی نیز در کنار شما خواهد بود.

با معرفی فالوکمپ به دوستان خود، آنها را نیز از خدمات و محصولات ما آگاه کنید تا ایشان نیز لذت خرید فالوور فعال از فالوکمپ را تجربه کرده و در مسیر موفقیت در اینستاگرام قرار بگیرند.

source: خرید فالوور فعال اینستاگرام

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

بهترین ربات اینستاگرام رایگان : افزایش فالوور اینستاگرام بهتر

شاید تا چند سال پیش باور این مطلب که افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از ربات اینستاگرام و یا ربات اینستاگرام تست رایگان می تواند به عنوان یک استراتژی برای ایجاد رقابت در شرکت ها شناخته شود دشوار بود.

اینستاگرام هر روز مخاطبین و کاربران بیشتری را به سمت و سوی خود می کشد و تقریبا امروزه همه افراد کم و بیش با این نرم افزار آشنا هستند.

بهترین ربات اینستاگرام رایگان

کسب و کارها و تبلیغات روند متفاوتی پیدا کرده و فروش و بازاریابی با استفاده از قابلیت های شبکه های اجتماعی بخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک اصل در بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است.

تنها ابزار موثر در موفقیت کسب و کارها و تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام داشتن فالوور زیاد است و برای افزایش فالوور استفاده از ربات اینستاگرام این روزها بسیار محبوب شده است.

ربات اینستاگرام تست رایگان چیست؟

ربات اینستاگرام یک ابزار یا نرم افزار هوشمند است که با استفاده از برنامه ها و تکنیک هایی که در نرم افزار نویسی ربات انجام گرفته می تواند کار افزایش فالوور اینستا را برای ما به راحتی انجام دهد.

ربات اینستاگرام در واقع یک نرم افزار است که یا تحت وب فعالیت می کند و یا نرم افزار دسکتاپی است و این دو نوع ربات تفاوت های زیادی با هم دارند.

در اصل ربات اینستاگرام تست رایگان یک ربات نرم افزاری است که قابلیت های محدودی دارد و در ازا دریافت خدمات و وقت و زمان زیاد از شما کار افزایش فالوور موقتی اینستاگرام را برای شما انجام می دهد.

بهترین ربات اینستاگرام رایگان

ربات رایگان اینستاگرام

ربات رایگان اینستاگرام معمولا ربات هایی هستند که تحت ویندوز و یا دسکتاپ فعالیت می کنند. برای افزایش فالوور با این نوع ربات ها هم باز نیاز به انجام برخی از فعالیت ها دارید.

در واقع استفاده از ربات افزایش فالوور رایگان اینستاگرام با هدف تامین برخی از نیازهای دیگر کاربران انجام می شود.

نوع کار ربات رایگان اینستا به این شکل است که بعد از دانلود نرم افزار و نصب آن روی ویندوز و یا دسکتاپ می توانید با ورود نام کاربری اینستاگرام خود وارد این نرم افزار شوید.

سپس باید برای اینکه بتوانید اقدام به جذب فالوور کنید و یا افزایش لایک و یا افزایش کامنت و ویو داشته باشید هر چند این کار رایگان است اما باید خدماتی را ارائه کنید.

مثلا برای افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از ربات رایگان اینستاگرام باید اکانت کاربران دیگر اینستاگرام را فالو کنید و یا باید برای افزایش لایک اینستاگرام عکس ها و پست های این اکانت ها را لایک کنید.

ربات اینستاگرام

در ازای این فالوها معمولا به شما ستاره و یا امتیاز داده می شود و می توانید این امتیاز را بعد از اینکه به مقدار مشخصی رسید هزینه کنید تا فالوور جذب کنید.

همچنین با جمع کردن ستاره و یا امتیاز لایک می توانید لایک خریداری کنید، با امتیاز کامنت ، کامنت خریداری کنید و یا با امتیاز ویو ، ویو اینستاگرام خریداری کنید.

در نتیجه رمز کار ربات رایگان اینستاگرام این است که شما باید میزان زیادی اکانت هایی را فالو کنید که معمولا بی ارزش هستند و یا پست هایی را لایک کنید که علاقه ای به آنها ندارید.

ضمن اینکه معمولا برای اینکه بتوانید افزایش فالوور با ربات رایگان داشته باشید نیاز دارید مدت زمان زیادی را صرف زمان در این نوع ربات ها بکنید.

اغلب این ربات ها به منظور نگه داشتن شما در نرم افزار و سایت خود محدودیت فالو، لایک و کامنت برای هر روز دارند و شما تعداد زیادی نمی توانید امتیاز به دست بیاورید.

در نتیجه استفاده از ربات رایگان اینستاگرام به این نتیجه شما را خواهد رساند که برای افزایش فالوور سکه یا امتیاز خریداری کنید و نهایتا متوجه خواهید شد که هزینه زیادی برای افزایش فالوور اندک پرداخت کرده اید.

آیا فالوور ربات رایگان اینستاگرام ارزشی دارد؟

در یک جواب و بصورت خلاصه باید گفت خیر. در نظر داشته باشید که فالوور رایگان به منظور افزایش فالوور پیج خودش شما را فالوو کرده است.

این نوع افزایش فالوور یعنی اینکه شما تعداد محدودی فالوور به دست آورده اید که همگی بعد از اینکه به نتیجه خود رسیدند به احتمال زیاد شما را آنفالو خواهند کرد.

شما نیز دقیقا همین افکار را برای استفاده از ربات رایگان اینستاگرام در سر خواهید داشت. یعنی اینکه بعد از افزایش فالوور با ربات رایگان من فالووینگ هایم را آنفالو می کنم. پس چرا آنها این کار را نکنند؟

خرید ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام رایگان

نوع دوم ربات اینستاگرام که تحت وب کار می کند و معمولا با یک تیم پشتیبانی قوی مدیریت می شود مانند ربات فالوجت بهترین نوع ربات اینستاگرام  هستند.

ربات تحت وب اینستاگرام هر چند نیازمند خرید اشتراک است ولی این هزینه بسیار ناچیز و کم است. در نظر داشته باشید که با هزینه کم می توانید افزایش فالوور واقعی داشته باشید.

در دنیای اینستاگرام به افرادی که با علاقه خود و با میل خود شما را فالوور می کنند و با پست های شما ارتباط برقرار می کنند فالوور واقعی گفته می شود.

فالوور واقعی به هیچ عنوان پیج شما را رها نمی کند و اغلب با شما مشارکت می کند و در واقع باعث بالا رفتن تعامل پیج اینستاگرام شما می شود.

بر خلاف ربات رایگان اینستاگرام ربات تحت وب هر چند تست رایگان ربات اینستاگرام دارد اما با دریافت تنظیماتی از سمت کاربر و با استفاده از داده های کاربر کار فالوور یابی را انجام می دهد.

به عنوان مثال در ربات اینستاگرام همه کاره شما می توانید با تعریف هشتگ، منطقه جغرافیایی، کاربران هدف، پیج های هدف، نوع رقبا و غیره به ربات بفهمانید که چه نوع فالووری محتوای شما را دوست خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : چگونه تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام را انجام دهیم؟

ربات اینستاگرام رایگان

ربات اینستاگرام تحت وب با این شرایط تمامی افراد حقیقی و واقعی و در واقع کاربران واقعی اینستاگرام را  دنبال و با کامنت نویسی، لایک کردن، فالو کردن و یا مشاهده ویو ، کار جذب فالوور را انجام می دهد.

در این روش وقتی کاربر متوجه لایک و ویو یا فالو شما می شود در اغلب موارد به پیج شما سر خواهد زد و در یک اقدام متقابل محتوای شما را لایک و ویو می کند و به احتمال زیاد شما را فالوو خواهد کرد.

این یعنی دقیقا افزایش فالوور واقعی و فعال که می توانند به راحتی ارزش پیج اینستاگرام شما را افزایش داده و اعتبار پیج اینستاگرام را بالا ببرند.

هر چند بهترین ربات اینستاگرام رایگان نمی توان نام این ربات ها را گذاشت اما در واقع هزینه استفاده از ربات فالوجت آنقدر مقرون به صرفه است که ارزش امتحان کردن را داشته  باشد.

کدام نوع ربات اینستاگرام بهتر است؟

اگر به دنبال افزایش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هستید تردید نداشته باشید که ربات تحت وب بهترین نوع ربات اینستاگرام است.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد هزینه اشتراک برای استفاده ربات هوشمند اینستاگرام بسیار مناسب تر از استفاده از ربات نرم افزاری و یا ربات رایگان افزایش فالوور اینستاگرام است.

ربات نرم افزاری و یا تحت ویندوز هر چند در ابتدا از شما هزینه ای دریافت نمی کند و در واقع به نظر از انواع ربات رایگان اینستاگرام است اما وقت و زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

نهایتا هم این ربات رایگان شما را مجبور خواهد کرد که برای نتیجه گیری اقدام به خرید اعتبار و یا ستاره بکنید که هزینه ای بسیار بیشتر از یک دوره اشتراک ربات هوشمند اینستاگرام دارد.

بهترین ربات اینستاگرام

ضمن اینکه استفاده از این نوع ربات خطر افشا کردن اطلاعات شما را دارد و در ضمن با توجه به اینکه تیم پشتیبانی فنی ندارد مشکلات آن قابل پیگیری نیست.

این نوع ربات به راحتی اطلاعات شما را جمع اوری می کند و حتی با افزایش فالوور فیک و بی اعتبار ارزش پیج شما را پایین می آورد.

ربات تحت ویندوز هر چند در ابتدا کمی فالوور پیج را افزایش می دهد اما نهایتا این فالوور اغلب پیج شما را ترک خواهند کرد.

بر عکس ربات همه کاره اینستاگرام مانند ربات فالوجت، کاملا هوشمند و دقیق کار افزایش فالوور واقعی و اثر گذار را برای پیج اینستا شما انجام می دهد.

تمامی فالوور ها از اکانت های فعال هستند و با علاقه خود پیج شما را دنبال می کنند. مهم تر اینکه بر خلاف ربات رایگان اینستاگرام همان هزینه اشتراک را تنها شما پرداخت خواهید کرد.

برای افزایش فالوور اینستاگرام نیاز نیست شما دیگران را فالو کنید، فالوور فیک خریداری کنید، ستاره جمع کنید و یا پست و ویدئو دیگران را لایک کنید.

بصورت کلی جذب فالوور با استفاده از ربات هوشمند بر خلاف انواع ربات رایگان اینستاگرام هیچ زمانی از شما تلف نخواهد کرد.

شما تنها باید چند دقیقه برای انجام تنظیمات ربات اینستاگرام خود وقت صرف کنید و بعدا تنها در چند ثانیه گاها ربات را خاموش و روشن کنید. تمامی کارهای دیگر را خود  ربات انجام خواهد داد.

فالوور واقعی فالوجت

چرا ربات افزاش فالوور فالوجت

تعداد ربات هایی که ادعا افزایش فالوور واقعی را دارند در اینترنت زیاد است. ما این ادعا را در فالوجت ثابت می کنیم و تنها کافی است شما سه روز تست رایگان ما را انجام دهید.

حتی به منظور افزایش اعتماد مشتریان ما گارانتی بازگشت وجه برای مشتریان ناراضی را در نظر گرفته ایم تا این اطمینان در آنها حاصل شود که می توانند افزایش فالوور داشته باشند.

ربات فالوجت از بهترین ربات اینستاگرام است که با استفاده از یک تیم فنی و مهندسی بسیار کاردان مدیریت می شود و همواره با آخرین تغییرات اینستاگرام خود را به روز می کند.

یک تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای نیز بصورت تمام وقت همواره آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز است تا بتوانید بیش از پیش رضایت داشته باشد و از ربات استفاده کنید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت، هر چند به ظاهر یک ربات رایگان اینستاگرام نیست اما قطعا بهترین ربات اینستاگرام رایگان نیز قابلیت رقابت و قیاس شدن با این ربات را نخواهد داشت.

source: بهترین ربات اینستاگرام رایگان

۲۷ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

خرید ربات اینستاگرام، چرا و چگونه ؟

اگر در فضای مجازی کار کرده باشید و قصد داشته باشید که در کسب و کار خود توسعه زیادی ایجاد کنید احتمالا به خوبی می دانید که بدون ربات اینستاگرام و یا خرید ربات اینستاگرام چقدر افزایش فالوور دشوار است.

صرف نظر از اینکه باید در زمان خود مدیریت زیادی داشته باشید که بتوانید بهترین محتواها را برای جذب فالوور ایجاد کنید داشتن زمان کافی برای جذب فالوور نیز اهمیت دارد.

در راستای موفقیت در اینستاگرام داشتن فالوور زیاد است که به پیج شما اعتبار می دهد و با بالا بردن بازدید پیج شما باعث شناخته شدن بیشتر شما می شود.

قطعا ربات هوشمند اینستاگرام یک ابزار بسیار قدرتمند و همه کاره برای کسب و کارهایی است که به دنبال مدیریت پج خود و بخصوص بالا بردن بازدید و افزایش فالوور واقعی خود هستند.

چرا خرید ربات اینستاگرام 

تردیدی نیست که وقتی فعالیت های پیج اینستاگرام افزایش پیدا می کند، مدیریت محتوا فعالیت های پیج اینستاگرام نیازمند استفاده و خرید ربات اینستاگرام است.

برخلاف تصور بسیاری از افراد ربات اینستا تنها به منظور افزایش فالوور اینستاگرام ساخته نشده است و بسیاری از فعالیت های دیگر برای بالا بردن اعتبار پیج را می تواند انجام دهد.

ربات اینستاگرام یک نرم افزار هوشمند تحت وب است که با داشتن قابلیت ها و ابزارهایی برنامه نویسی شده و با معرفی پیج اینستاگرام بازدید از پیج را افزایش می دهد.

در واقع این افزایش بازدید پیج اینستاگرام است که می تواند باعث جذب بیشتر فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور شود و در کنار ان افزایش لایک، کامنت و ویو و غیره پیج را نیز بالا می برد.

ساخت ربات اینستاگرام

مزیت های خرید ربات اینستاگرام

کار در فضای مجازی نه تنها زمان کافی نیاز دارد بلکه قدرت تشخیص بسیار بالا و سرعت عملکرد زیادی را نیز می طلبد تا بتوانیم بهترین فیدبک و یا بهترین دستاورد را داشته باشیم.

صرف داشتن یک پیج اینستاگرام و انتشار چند محتوا نمی تواند باعث جذب فالوور و کاربر اینستاگرام شود تا با ورود به پیج شما و بازدید از محتواهای شما باعث اعتبار بیشتر و برند سازی در اینستاگرام برای شما شود.

در دنیای اینستاگرام استفاده از فرصت ها و شناخت مخاطب و کاربر هدف از اهمیت زیادی برخوردار است و دانش فالوور واقعی می تواند ارزش برند شما را بیشتر کند.

اگر فقط داشتن یک عدد مشخصه اعتبار اینستاگرام بود بسیاری برای افزایش فالوور نیازی به خرید ربات اینستاگرام نداشتند ولی وقتی فالوور واقعی هدف باشد خرید ربات می تواند یک هدف باشد.

بصورت کلی به دلایل زیر و یا مزایای زیر است که بسیاری از افراد به دنبال خرید ربات اینستاگرام هستند:

  • افزایش فالوور واقعی با خرید ربات اینستاگرام

بزرگترین مزیت خرید ربات اینستاگرام افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. فالوور واقعی و فعال اینستاگرام کسی است که دارای یک اکانت اینستاگرام است و در روز حداقل نیم ساعت در اینستاگرام حضور دارد.

در واقع فالوور واقعی اینستاگرام برای پیج های اینستاگرام کسی است که واقعا پست را مشاهده می کند ، لایک می کند، ویو می کند و احتمالا حتی کامنت می نویسد.

با این فالوور فعال و واقعی اینستاگرام است که رشد پیج اینستاگرام به راحتی اتفاق می افتد و توسط اینستاگرام دیده می شود.

خرید ربات اینستاگرام می تواند با شناسایی این نوع کاربران  و بازدید و لایک و کامنت نویسی برای این نوع کاربران آنها را جذب پیج اینستاگرام کند و با این کار افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشد.

  • افزایش فالوور علاقمند به پیج اینستاگرام با خرید ربات اینستاگرام

فالوور علاقمند به پیج اینستاگرام بدون تردید همه محتواها را تماشا می کند، لایک می کند و درصد احتمال مشارکت در کامنت نویسی و اظهار نظر برای هر پست بیشتری دارند.

یکی از اتفاق های مهم برای پیج اینستاگرام هر فردی این است که فالوورهای پیج آن به محتواهای این پیج علاقمند باشند. 

 

مهم تر اینکه فالووری که توسط ربات اینستاگرام به پیج علاقمند می شود ، بدون اجبار و کاملا با علاقه و تمایل خود اقدام به فالو کردن پیج شما می کند و این یعنی فالوور علاقمند به پیج اینستاگرام.

  • خرید ربات اینستاگرام می تواند فالوور منطقه ای برای شما داشته باشد

برای بسیاری از کسب و کارها اولین و شاید مهم ترین اولویت آنها این باشد که در منطقه و شهر خودشان شناخته شوند و به محبوبیت و اعتبار برسند.

این کار بخصوص در فضای مجازی بسیار دشوار است زیرا شناخت این افراد با تاکتیک های زیادی امکان پذیر است که بصورت دستی قاعدتا امکان پذیر نیست.

اما خرید ربات اینستاگرام و استفاده از ربات اینستاگرام هوشمند این کار را ساده کرده است. در واقع ربات به راحتی و با توجه به محدوده جغرافیایی می تواند فالوور را انتخاب کند.

برای این کار کافی است که دکمه تنظیمات منطقه ای ربات را روی منطقه و شهر مورد نظر تنظیم کنید تا ربات تنها برای فالوورها و کاربران اینستاگرامی که در این منطقه هستند هدف گذاری کند.

  • با خرید ربات اینستاگرام فرصت خود را برای بالا بردن کیفیت محتوا افزایش دهید

خرید پنل افزایش فالوور

وقتی قرار باشد همه کار را خودتان انجام دهید فرصت کمی خواهید داشت که زمان کافی برای تولید محتوا اینستاگرام بگذارید.

برای تولید محتوا هر چند بسیاری این کار را برون سپاری می کنند اما یکی از بهترین راه ها این است که زمان کافی داشته باشید.

البته حتی در صورت برون سپاری تولید محتوا اینستاگرام باز هم برای بهینه کردن مطالب و پیج خود نیاز به زمان کافی خواهید داشت.

با خرید ربات می توانید کار افزایش فالوور ، جذب فالوور، انتظار محتوا، کامنت نویسی، لایک کردن، ویو کردن، دایرکت دادن و مشارکت در گفتگو ها و غیره را به ربات اینستاگرام واگذار کنید تا خودتان وقت بیشتری داشته باشید.

  • افزایش سریع فالوور اینستاگرام با خرید ربات اینستاگرام

از مهم ترین دلایل خرید ربات اینستاگرام این است که می دانیم ربات محدودیت های انسان را ندارد و می تواند بدون وقفه کار کند و تمامی فعالیت هایی که برای افزایش فالوور است را نیز می تواند انجام دهد.

در این حالت توصیه می شود که سرعت ربات اینستاگرام را در ابتدا روی سرعت کم و بعد از این که کمی جذب فالوور اینستاگرام داشتید سرعت را بالا ببرید.

ربات با استفاده از تنظیمات سرعت حتی در حالت سرعت کم متناسب با محدودیت هایی که اینستاگرام دارد عمل می کند و با لایک، کامنت، دایرکت، ویو و غیره کار جذب فالوور را انجام می دهد.

هر چه تعداد فالوور افزایش پیدا کند می توانید سرعت ربات را نیز افزایش دهید زیرا داشتن فالوور زیاد سرعت بیشتر عملیات های مختلف در اینستاگرام را توجیه می کند.

اما با این حال در نظر داشته باشید که خرید ربات اینستاگرام زمانی می تواند در افزایش فالوور نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته باشد که محتوای پست های شما هم با کیفیت باشد.

در اصل وقتی کاربری توسط ربات اینستا به سایت شما جذب می شود برای اینکه شما را فالوو کند نیاز دارد تا محتوای با کیفیت و خوبی از شما ببیند.

  • افزایش فالوور اینستاگرام بصورت روز افزون با خرید ربات اینستاگرام

وقتی اقدام به خرید ربات اینستاگرام می کنید و با تنظیم ربات اینستا فعالیت های پیج خود را مدیریت می کنید این ربات متناسب با ساختار و محدودیت های اینستاگرام فعالیت می کند.

خرید ربات اینستاگرام

 بر این اساس همواره با فالوور کردن عده ای جمع فالووینگ های شما را افزایش می دهد که به دلیل محدودیت در تعداد فالوور باید بعد از مدتی این فالووینگ ها کم شود.

ربات این قابلیت را دارد که بعد از مدتی افرادی را که فالوو کرده است ، آنفالو کند تا بتواند افراد بیشتری را فالوو کند و این باعث می شود تا ظرفیت فالوو همیشه داشته باشد.

انتشار پست های با کیفیت و داشتن اقداماتی مانند لایک، فالو، آنفالو، بازدید ویدئو اینستا، کامنت نویسی و امثال این موارد باعث می شود تا کاربری که به پیج شما می آید ماندگار شود.

هر چه تعداد فالوور پیج افزایش داشته باشد این عدد فالوور نیز خود یک عامل مهم در دنبال کردن پیج اینستاگرام توسط کاربران مختلف می شود و این به مرور زمان هر روز فالوور بیشتری جذب پیج شما می کند.

به همین دلیل در زمان خرید ربات اینستاگرام  و در اوایل استفاده از ربات جذب فالوور اینستاگرام کمتر و به مرور زمان تعداد جذب و افزایش فالوور اینستاگرام بیشتر می شود.

  • هزینه مقرون به صرفه خرید ربات اینستاگرام

روش های مختلفی برای بالا بردن فالوور اینستاگرام وجود دارد. برخی خودشان زمان و فعالیت زیادی در اینستاگرام انجام می دهند.

برخی با تبلیغات و برخی با خرید فالوور اینستاگرام و حتی برخی با استفاده از تکنیک هایی دیگر که هزینه هایی ده ها و صد ها میلیونی گاها به همراه دارد کار افزایش فالوور را انجام می دهند.

ربات اینستاگرام

تردیدی نیست که ارزش افزایش فالوور اینستاگرام بسیار زیاد است اما برای افرادی که هزینه کافی برای انجام تبلیغات و زمان کافی برای فعالیت در اینستاگرام ندارد ربات اینستاگرام یک معجزه است.

ربات اینستاگرام همه کارهای لازم برای افزایش و جذب فالوور واقعی و فعال را انجام می دهد. استفاده از ربات فوق العاده موثر است و تقریبا همه با این روش نتیجه گرفته اند.

در نتیجه خرید اشتراک ربات اینستاگرام و استفاده از ربات اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه و ارزشمند است و هزینه ای که برای خرید ربات انجام می شود واقعا در مقابل اثراتی که دارد هیچ است.

  • امکان دریافت گزارش از ربات اینستاگرام

برای موفقیت در مسیر کسب و کار داشتن یک پروژه و استراتژی و هدف گذاری در این مسیر بسیار پر اهمیت است. 

هر استراتزی و هدفی نیز نیازمند دریافت گزارشاتی است که مسیر رشد و عارضه های احتمالی را به ما نشان دهد. 

خرید ربات اینستاگرام و استفاده از خدمات ربات اینستاگرام به موارد فوق خلاصه نمی شود و یکی از بزرگترین مزیت های برخی از ربات ها مانند ربات فالوجت ارائه گزارشات کاربردی است.

ربات فالو جت این قابلیت را دارد که در تمامی زمینه های مورد نیاز کاربر بتواند گزارشاتی را دریافت کند که به او برای هدف گذاری بهتر، تولید محتوای با کیفیت تر و با بازدید بیشتر و غیره کمک کند.

گزارشاتی که از ربات فالوجت دریافت می کنید به خوبی نقاط ضعف و قوت شما را بیان می کنند و بیشترین بازدید، بالاترین بازدهی و بهتیرن عملیات های شما را توصیف می کنند.

سخن نهایی

امروزه فضای مجازی قدرت زیادی پیدا کرده است و کسب و کارهای زیاد در این فضا شکل گرفته است و اغلب کسب و کارها نیز بدون استفاده از اینستاگرام و فضای مجازی شانسی برای دوام و رقابت ندارند.

امروزه فضای مجازی قدرت زیادی پیدا کرده است و کسب و کارهای زیاد در این فضا شکل گرفته است و اغلب کسب و کارها نیز بدون استفاده از اینستاگرام و فضای مجازی شانسی برای دوام و رقابت ندارند.

جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا کار اصلا ساده ای نیست و انجام فعالیت زیاد و پشتکار فراوان را می طلبد.

به منظور افزایش فالوور و مدیریت فعالیت های اینستاگرام خرید ربات اینستاگرام یک راهکار فوق العاده است.

ربات اینستاگرام با هدف گذاری و با هوش بالا می تواند اغلب فعالیت های مورد نیاز شما را برای افزایش فالوور و جذب روز افزون فالورو اینستاگرام را انجام دهد.

به غیر از تنظیماتی که برای ربات اینستاگرام نیاز است به دقت انجام شود باید در نظر داشته باشید که خرید ربات اینستاگرام به تنهایی نمی تواند پاسخگو رشد فالوور اینستاگرام شما باشد.

شما باید در کنار خرید ربات با کیفیت اینستاگرام ، محتوای با کیفیت و خوب و یونیکی نیز تولید کنید تا در جذب فالوور موفق باشید.

کار تولید و فروش ربات اینستاگرام هوشمند و با قابلیت بالا با ضمانت جذب فالوور واقعی را شرکت فالوجت برای شما عهده دار خواهد شد.

شما می توانید با خرید ربات فالوجت بدون نگرانی و با ضمانت بالا کارهای مدیریت و جذب فالوور خود را انجام دهید ولی کار تولید محتوا را باید به خوبی بتوانید انجام دهید.

فالوور واقعی فالوجت

اگر در زمینه تولید محتوا توانایی ندارید آن را برون سپاری کنید و با داشتن محتوای با کیفیت و خرید ربات اینستاگرام همه کار و هوشمند فالوجت بهترین نتایج را بگیرید.

اگر در زمینه تولید محتوا توانایی ندارید آن را برون سپاری کنید و با داشتن محتوای با کیفیت و خرید ربات اینستاگرام همه کار و هوشمند فالوجت بهترین نتایج را بگیرید.

برای خرید ربات اینستاگرام می توانید به صفحه خرید ربات اینستاگرام (تعرفه های ربات اینستاگرام) مراجعه کنید.

فالوجت تنها یک ربات اینستاگرام ساده نیست. فالوجت به ربات پیشرفته اینستاگرام , بهترین ربات اینستاگرام و ربات همه کاره اینستاگرام شهرت دارد. خرید فالوور واقعی اینستاگرام خود را با فالوجت تجربه کنید.

خرید اسکریپت ربات اینستاگرام

برای خرید اسکریپت ربات اینستاگرام  می توانید با مشاوران ربات اینستاگرام فالوجت در تماس باشید.

source: خرید ربات اینستاگرام

۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

آیا پس از خرید لایک فوری ، پست به اکسپلور می رود؟

برای آن دسته از ادمین پیج های اینستاگرامی که از روش خرید، برای افزایش لایک پست های خود استفاده می کنند، خرید لایک فوری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار دارند تا بلافاصله پس از سفارش، این تعداد افزایش یابد.

خصوصا در دقایق اولیه پس از انتشار پست و مخصوصا پیج هایی که از روش خرید فالوور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج و به منظور متعادل سازی Engagement یا درصد تعامل، از این روش استفاده می کنند.

علاوه بر ادمین های عزیز، دسته دیگری از خریداران، کاربران فعال این شبکه اجتماعی هستند. این دسته از کاربران، برای اهداف مختلفی که عمدتا پیروزی در مسابقاتی است که در پیج های مختلف ایرانی و به منظور جذب و افزایش فالوور واقعی ایرانی برگزار می شوند.

هرچه به ساعات پایانی مهلت شرکت در مسابقه نزدیک می شویم، بازار خرید لایک فوری داغ و داغ تر می شود. چرا که برنده نهایی را پست با بالاترین تعداد لایک مشخص می کند.

 

خرید لایک فوری

اهمیت خرید لایک فوری اینستاگرام

همانگونه که اشاره کردیم، چند دسته از کاربران فعال اینستاگرام هستند که از روش خرید برای افزایش لایک پست های خود استفاده می کنند و برای اکثر این عزیزان، فوری بودن انجام سفارش از اهمیت بالایی برخوردار است.

در کل می توان خریداران لایک اینستا را اینگونه طبقه بندی نمود:

  • ادمین پیج ها (خصوصا پیج هایی که با خرید فالوور اقدام به افزایش دنبال کننده کرده اند)
  • کاربران فعال اینستاگرام که در مسابقات اینستاگرامی شرکت می کنند
  • کاربرانی که با پروفایل واقعی خود در اینستا فعالیت می کنند و قصد جذب و افزایش فالوور دارند
  • بسیاری از سلبریتی ها که اقدام به خرید فالوور کرده اند
  • پروفایل هایی که قصد دارند تا پست های خود را وارد اکسپلور کنند

می توان گفت که تقریبا برای همه کاربران موجود در این طبقه بندی، خرید لایک فوری به یک اندازه اهمیت داشته و همگی انتظار دارند تا بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت فالوکمپ (مرجع خرید اینستاگرام) به صورت کاملا فوری، تعداد لایک پست هایشان افزایش یابد.

آیا پس از خرید لایک فوری ، پست به اکسپلور می رود؟

نکته مبهم مشترکی که در ذهن اکثر خریداران لایک اینستاگرام وجود دارد، رفتن به اکسپلور پستی است که برای آن اقدام به خرید لایک فوری کرده اند. این ابهام مشترک، باعث ایجاد سوال مشترکی نیز در ذهن خریداران عزیز شده است.

فالوکمپ جزو معدود سایت هایی است که برای افزایش لایک پست های شما یک سرور افزایش لایک اختصاصی در اختیار دارد که برای این امر از پروفایل های فعال و واقعی استفاده می کند.

به همین دلیل علاوه بر اینکه به دلیل استقلال تام در قیمت گذاری، قادر است تا ارزان ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر بگیرد، با ارسال لایک با بهره گیری از پروفایل های واقعی فعال، به حقیقی بودن لایکها چه از دید فالوور ها و چه از دید اینستاگرام کمک می کند.

ما به صورت رندوم از مشتریان خود این سوال که آیا پس از خرید لایک فوری از فالوکمپ، پست به اکسپلور رفته یا نه را پرسیده ایم. بخشی پاسخ داده اند بلی و بخشی خیر.

خرید لایک اینستاگرام فوری

این دو بخشی بودن پاسخ، آن هم تقریبا به تعداد مساوی 50%، بیانگر این نکته است که رفتن به اکسپلور کاملا قطعی نیست و به فاکتورهای مختلفی که در الگوریتم پیچیده و فوق هوشمند اینستاگرام وجود دارد، وابسته است.

این دو بخشی بودن پاسخ، آن هم تقریبا به تعداد مساوی 50%، بیانگر این نکته است که رفتن به اکسپلور کاملا قطعی نیست و به فاکتورهای مختلفی که در الگوریتم پیچیده و فوق هوشمند اینستاگرام وجود دارد، وابسته است.

با همه این توضیحات که در مورد خرید لایک فوری از فالوکمپ دادیم، یک نکته کاملا واضح و قابل لمس وجود دارد. سفارش های افزایش لایک که در این سایت به ثبت می رسند، 100% به صورت فوری به انجام می رسند.

برای این منظور کافی است لینک پست خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت اینستاگرام کپی کرده و از طریق منوی مربوطه در سایت، وارد صفحه افزایش لایک ایرانی شده و با وارد کردن لینک و شماره همراه خود، سفارش خود را به ثبت رسانید.

در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید تا چیزی جز رضایت از خرید خود را تجربه نکنید:

  • در هنگام ثبت سفارش، پیج شما حتما در حالت عمومی (Public).
  • از خرید همزمان چند پکیج افزایش لایک جدا خودداری نمایید.
  • چنانچه نیاز به تعداد بیشتری لایک دارید و در پکیج های آماده وجود ندارد، می توانید در چند مرحله خرید کنید.
  • نکته مهم در خریدهای چند مرحله ای این است که تا تکمیل سفارش قبلی، از ثبت سفارش در سرور افزایش لایک فالوکمپ خودداری کنید.

با آرزوی اینکه خرید لایک باعث ترشح دوپامین در مغز شما شود ...

source: خرید لایک فوری

۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

پدیده ای رایج بین افراد مشهور - خرید فالوور

همانگونه که در مطلبی در سایت فالو کمپ اشاره شد، ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور می باشد. کمتر سراغ داریم یک برند، یک کسب و کار یا حتی افرادی که در حوزه های مختلف مشغول به ارائه خدمات و فروش محصولات هستند، در اینستاگرام فعال نباشند.

از مرسدس بنز گرفته تا یک دفتر کوچک در نا کجا آباد که تقویم هایی با طراحی شخصی سازی شده برای مشتریان خود تولید می کند. همگی در اینستاگرام حضوری پررنگ داشته و از پتانسیل های موجود در این شبکه اجتماعی برای افزایش سطح درآمد خود بهره می گیرند.

می دانم باور موضوعی که می خواهم در ادامه آن را با شما در میان بگذارم، سخت و حتی ممکن است غیر قابل باور باشد. اما چه باورش سخت و چه غیر قابل باور باشد، حقیقتی است واقعی در دنیای مجازی...

 

خرید فالوور

لازم نمیدانم از هنرمندی خاص یا فردی معروف یا به اصطلاح شاخ های مجازی نام ببرم چون به دلیل تعدد نام ممکن است نام عزیزی از قلم افتاده و از اینکه اسم ایشان در لیست افراد مشهوری که اقدام به خرید فالوور کرده است، وجود ندارد، دلخور شود.

استفاده از ساده ترین روش افزایش دنبال کننده پیج اینستاگرام یعنی خرید فالوور نه تنها در بین افراد مشهور ایرانی بلکه در بین سلبریتی های خارجی نیز رواج دارد. اما چرا افرادی که در بین مردم عادی جامعه، مشهور و شناخته شده هستند اقدام به خرید فالوور می کنند؟

دلیل خرید فالوور در بین افراد مشهور

حتما با شعار فالو کمپ آشنا هستید! اعداد اعتبار می آورند. خود شما هم قبل از اینکه اقدام به دنبال کردن یک پیج ایرانی یا حتی خارجی بکنید، اولین موردی که می تواند نظر شما در فالو کردن یک پیج را جلب کند، تعداد فالوور های آن پیج است. غیر از این است؟

آیا اگر پیجی حتی با وجود اینکه شما یک پست جذاب از آن را در اکسپلور مشاهده کرده باشید، تعداد دنبال کننده کمی داشته باشد، آن صفحه را فالو می کنید؟ به احتمال بسیار زیاد پاسخ شما خیر است. در بهترین حالت با لایک کردن آن پست، به ادامه بازدید از فیلم و عکس یا استوری هایی که در اکسپلور قرار دارد می پردازید.

 

دلیل خرید فالوور توسط افراد مشهور

اساسا رقابت بر سر تعداد فالوور بالا، از همان ابتدای فراگیر شدن اینستاگرام در بین کاربران این شبکه اجتماعی وجود داشت. این رقابت خصوصا در بین هنرمندان بیشتر مشاهده می شد، کما اینکه هنوز هم این رقابت با شدتی حتی بیشتر در جریان می باشد.

اما این رقابت ریشه در چه معیاری دارد که باعث شده افرادی که با دیدن نام آنها در لیست سلبریتی های بسیار مشهوری که از روش خرید فالوور برای افزایش به ظاهر Fan های خود استفاده می کنند، ممکن است از تعجب شاخ در بیاورید؟!!!

اعداد اعتبار می آورند. در اینستاگرام هر چه دامنه تعداد فالوور بالا تر باشد، نشان از محبوبیت بیشتر دارد. خصوصا در بین هنرمندان نام آشنا و مخصوصا در بین هنرپیشه های سینما و تلویزیون.

حقیقتی واقعی اما تاسف بار که متاسفانه در بین جماعت ایرانی فعال در اینستاگرام بیشتر به چشم می خورد، قضاوت و تصمیم گیری بر اساس اعداد است. تعداد فالوور، تعداد لایک و تعداد بازدید (ویو). هر چه بیشتر، محبوب تر.

این رقابت بزرگترین محرک و عامل استفاده افراد مشهور (در حوزه های مختلف) از روش خرید فالوور برای جذب مخاطب بیشتر است. در نظر سنجی که به صورت کاملا تصادفی و محرمانه از افراد مشهور به عمل آمده، نتیجه جالبی مشاهده شده.

آنها بیان کرده اند که بعد از مدتی فراموش می کنند که اقدام به خرید فالوور کرده اند و درصد بالایی از آنها باور کرده اند که روند افزایش دنبال کنندگانشان، کاملا طبیعی و نرمال انجام شده! یک جور اعتماد به نفس کاذب و هیجان خود ساخته...

در یک بررسی دیگر مشخص شده روند افزایش دنبال کنندگان پیج های متعلق به افراد سرشناس که اقدام به خرید فالوور کرده اند، پس از مدتی کوتاه به شکلی عجیب درگیر یک رشد نرمال توسط کاربرانی شده که به خواست خود در حال فالو کردن پیج ایشان هستند.

این بررسی مشخص کرد که هر چه تعداد فالوور های یک پیج بیشتر باشد، به افزایش دنبال کنندگانی که بعنوان کاربران واقعی (فالوور واقعی) و فعال اینستاگرام شناخته می شوند کمک بسزایی کرده و پیج را درگیر یک رشد کوانتومی می کند.

این آزمایشگاه همچنین اضافه کرده: در بررسی های انجام شده درباره تاثیر خرید فالوور بر رفتار خریداران مشهور، مشخص شد پس از مدتی کوتاه، فرد دچار یک شادی درونی شده و به انتقال انرژی مثبت به دنبال کنندگانشان منجر می شود.

فالوور بیشتر ، درآمد بیشتر از تبلیغات

آیا می دانید افراد مشهور مردمی مانند هنرپیشه های محبوب، سالانه درآمد هنگفتی از تبلیغات به دست می آورند؟ این درآمد بعضا از دستمزد آنها برای ایفای نقش در سینما و تلویزیون پیشی می گیرد.

اگر جزو کاربران فعال اینستاگرام باشید و پیج های زیادی متعلق به افراد مشهور و سلبریتی را دنبال می کنید، کمتر اتفاق می افتد که روزانه در معرض تبلیغات گوناگون قرار نگیرید.

همانند کانال های تلویزیون که تعداد مخاطبین، تعیین کننده قیمت تبلیغات می باشد، در اینستاگرام نیز شاهد روند مشابهی در زمینه پذیرش و قیمت گذاری تبلیغات هستیم.

برای مثال یکی از گران قیمت ترین تعرفه تبلیغات را برنامه نود به دلیل در اختیار داشتن دامنه وسیعی از مخاطب، به خود اختصاص داده بود و بر عکس آن ارزان ترین قیمت تبلیغات را در شبکه های با مخاطب خاص و کم بیننده شاهد هستیم.

در اینستاگرام نیز یک پیج که فالوور بیشتری دارد، جدای از اینکه متعلق به یک سازمان، شخص معروف، فردی عادی، گروهی خاص یا هر نوع کاربری دیگری باشد، تعرفه گران تری نسبت به پیج های کم مخاطب دارد.

در مورد افراد مشهور نیز فارغ از اینکه جماعت زیادی با این افراد آشنا هستند، مهم ترین ابزار درآمدی آنها یعنی پیج اینستاگرامشان، نقش مهمی در افزایش درآمدشان دارد. منظور این است که مهم ترین عامل برای قیمت گذاری، تعداد فالوور یک پیج است.

به همین روی بسیاری از افراد مشهور برای اینکه بتوانند درآمد زیادی را از طریق پیج اینستای خود بدست بیاورند، در ابتدای راه و بعضا هر از چندگاهی با خرید فالوور اقدام به آرایش اعداد پیج خود جهت افزیش تعرفه تبلیغاتشان می کنند.

تاثیر خرید فالوور بر روند افزایش دنبال کننده

اگر بخواهیم متنی که تا اینجا مطالعه فرمودید را به صورت کلی تحلیل کنیم و به نتیجه ای منطقی در مورد تاثیر خرید فالوور بر روند افزایش دنبال کننده یک پیج اینستاگرام به صورت طبیعی و نرمال برسیم، می توان اینگونه بیان کرد که:

با وجود اینکه ممکن است درصد بالایی از فالوور های خریداری شده، مخاطبی هدفمند برای شما و کسب و کار شما نباشند و حتی نسبت به پست هایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنید واکنشی نشان ندهند، خرید فالوور می تواند با افزایش نمادین اعداد پیج شما کمک بسزایی به افزایش تعداد دنبال کنندگان واقعی و فعال پیج شما بکند.

 

ارزان ترین سایت خرید فالوور

 

بر اساس بررسی های انجام شده، پیج هایی که در سایت فالو کمپ که بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان و همچنین ارزان ترین سایت خرید فالوور در بین مشتریان خود شناخته می شود، ثبت سفارش کرده اند و صد البته محتوای جذاب و پست های هدفمند را با نظم و تفکر در صفحه خود منتشر می کنند، پس از مدتی کوتاه پس از خرید، وارد یک سیکل طبیعی در مورد افزایش واقعی مخاطبین هدفمند می شوند.

عامل اصلی ورود به این سیکل، اعتباری است که عدد مقابل Followers به پیج آنها در زمان بازدید پروفایلشان توسط کاربرانی که بدلایل مختلف تصمیم به فالو کردن آن پیج می گیرند، می دهد. چرا که اولین موردی که برای فالو کردن یک صفحه نظر بازدید کننده را به خود جلب می کند، تعداد فالوور آن صفحه است.

فالو کمپ ، مرجع خرید فالوور

ما افتخار سرویس دهی به پیج های زیادی را داشته ایم. به همین واسطه نیز تجربیات گران بهایی را در اختیار داریم. پیج های تازه ایجاد شده و ناشناس تا پیج های افراد مشهور و در حوزه های مختلف.

این امر باعث شد تا ما جزو اولین سایت هایی باشیم که با راه اندازی سرور افزایش فالوور اینستاگرام به صورت کاملا اختصاصی این امکان را پیدا کنیم تا فارغ از هر گونه پیروی از سیاست های قیمت گذاری، بتوانیم ارزان ترین تعرفه های موجود را در اختیار بگیریم.

از مهم ترین مزیت های خرید فالوور از فالو کمپ می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ما برای افزایش فالوور های شما از پروفایل های فعال استفاده می کنیم.
  • فالوکمپ، بالای 90 درصد از اکانت های واقعی اینستاگرام بهره می گیرد.
  • ورود فوری سفارش خرید فالوور در صف پردازش بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت.
  • برای پیج های ایرانی، پروفایل های ایرانی ارسال می کینم.
  • ضمن ارائه ارزان ترین قیمت ها، کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم.
  • فالو کمپ جزو معدود سایت هایی است که سرور اختصاصی افزایش فالوور در اختیار دارد.

شما هم می توانید به اندازه افراد مشهور و سرشناس در اینستاگرام فالوور داشته باشید. کافی است همین الان از طریق منوی سایت وارد صفحه مربوط به ثبت سفارش خریدفالوور شوید و با خیالی راحت، فرمان را دست سرور فالو کمپ بدهید.

پکیج های خرید فالوور اینستاگرام

در زمان ثبت سفارش، پیج اینستاگرام خود را در حالت Public قرار دهید تا از ایجاد اخلال در روند طبیعی افزایش توسط سرور فالوکمپ جلوگیری شود.

source: خرید فالوور , پدیده ای رایج بین افراد مشهور

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

چگونه ارزان ترین سایت خرید فالوور را بشناسیم؟

شاید شما هم جزو آن دسته از ادمین هایی هستید که به دلیل بودجه محدودی که در اختیار شماست به دنبال یافتن ارزان ترین سایت خرید فالوور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در راستای جذب فالوور واقعی و فعال هستید.

ما به خوبی با دغدغه شما ادمین گرامی آشنا هستیم و خودمان این دغدغه ها را تک به تک تجربه و پشت سر گذاشته ایم. از زمانی که بعنوان یک استارت آپ شروع کردیم تا همین حالا که چالش های سختی را پشت سر گذاشته ایم.

همیشه بودجه محدود، موانعی را بر سر راه ما قرار می داد که مجبورمان می کرد تا با چاره اندیشی بتوانیم از پس این چالش ها برآمده و پخته تر شویم تا امروز توانسته ایم به یک ثبات نسبی در کسب و کار خود برسیم.

 

ارزان ترین سایت خرید فالوور

 

برای ما هم یافتن ارزان ترین سرویس های مناسب با فعالیتی که انجام می دهیم، اهمیت بسیاری دارد. اما نکته مهمی که در انتخاب یک سرویس ارزان به آن توجه ویژه ای داریم، خدمات و محصولات با کیفیت است.

نمی توان با قطعیت مهر تاییدی بر اینکه فالو کمپ ارزان ترین سایت خرید فالوور است زد. اما قطعا جزو ارزان ترینهاست و علاوه بر این، کیفیت فالوورهایی که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج مشتریان خود استفاده می کند، بیانگر موضوعی است که در پاراگراف قبل به آن اشاره کردیم.

معیارهای ارزان ترین سایت خرید فالوور

حتما شما هم اولین کاری که در جهت یافتن محصولات ارزان اینستاگرامی انجام می دهید، بهره گیری از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ و ... می باشد. همانطور که می دانید، بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو، باعث قرار گرفتن یک سایت در صدر نتایج آنها می باشد.

زمانی که شما عبارت " ارزان ترین سایت خرید فالوور " را جستجو می کنید، چندین سایت در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند که به احتمال زیاد شما با کلیک روی سه نتیجه اول، تنها به مقایسه قیمت یه سایت می پردازید و بین این سه سایت، یکی را که قیمت های ارزان تری دارد را برای ثبت سفارش انتخاب می کنید.

اما مسئله مهم تری نیز وجود دارد. آیا به معنای واقعی محصولات این سه سایتی که بررسی نمده اید، ارزان است؟ قطعا خیر. آنها بواسطه پرداخت هزینه به سئوکار ها، توانسته اند تا سایت خود را با عبارت فوق در صدر نتایج بیاورند.

از این رو خوب است قبل از اقدام به خرید فالوور از سایت هایی که خود را ارزان ترین می نامند، به موارد مهمی که به نظر من می تواند مکمل خرید با کیفیت باشد نیز توجه داشت.

این معیارها

  • واقعی بودن پروفایل ها
  • ایرانی بودن آنها
  • افزودن فالوور فعال به پیج شما

 

چنانچه در عمل نیز حقیقت داشته باشند و سایتی که از آن خرید می کنید تنها به عنوان یک شعار برای افزایش فروش خود از این عبارات استفاده نکرده باشد، می تواند به کسب یک تجربه موفق از سرور هایی که خود را با عنوان ارزان ترین سایت خرید فالوور معرفی می کنند، بینجامد.

خرید فالوور واقعی

فالو کمپ که بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان نیز در بین مشتریان این محصولات شناخته می شود، به معنای واقعی از پروفایل هایی که چه از نظر اینستاگرام و چه از نظر کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی محبوب، واقعی به نظر می رسند برای افزایش فالوور یک پیج اینستاگرام که در این سایت سفارش خود را ثبت نموده استفاده می کند.

چنانچه شما هم سایتی در هر زمینه ای داشته باشید، اولین هدفی که دنبال خواهید کرد، بهینه سازی آن برای گوگل در راستای جذب ترافیک و رشد آمار فروش آنلاین آن سایت خواهد بود.

فالو کمپ نیز این هدف را دنبال می کند اما با یک تفاوت بزرگ نسبت به رقبای خود در حوزه ای که در حال فعالیت است. ما هم به دنبال کسب جایگاه های نخست در نتایج جستجو و برای عبارات و کلمات کلیدی مختلف هستیم.

اما هرگز تمایلی به فریب مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت را نداشته و نداریم. اگر با جستجوی عبارت ارزان ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام، وارد فالو کمپ شدید، مطمئن باشید که ما علاوه بر ارائه محصولات ارزان اینستاگرامی، خدمات با کیفیت به معنای واقعی را نیز به شما ارائه می کنیم.

در اصل چنانچه در پی خرید فالوور واقعی وارد سایت فالو کمپ (مرجع خرید فالوور ارزان) شوید و اقدام به ثبت سفارش کنید، در هنگام ارسال دنبال کننده برای پیج اینستای شما توسط سرور افزایش فالوور، بالای 90% از پروفایل های واقعی استفاده می شود.

در مطلبی در سایت اشاره شده که چگونه از واقعی بودن پروفایل های فعال و ایرانی که توسط سرور افزایش فالوور فالو کمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستای شما استفاده کرده، اطمینان حاصل کنید. برای مطالعه این مطلب روی تصویر زیر کلیک کنید.

نشانه های فالوور واقعی در اینستاگرام

فالوور ایرانی ارزان

علاوه بر واقعی بودن فالوورهای خریداری شده، استفاده از پروفایل فعال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه اکانت هایی که پیج ما اضافه شده اند به تازگی پست یا استوری در پیج خود منتشر کرده باشند، نشانه فعال بودن آنهاست.

اما واقعی و فعال بودن زمانی بهترین نتیجه را عاید ما میکند که مطابق با جامعه مخاطبین هدف خود اقدام به افزایش دنبال کنندگان خود کنیم. همانگونه که در مطالب قبلی به آن پرداختیم، افزایش فالوور، راه های مختلفی دارد اما ساده ترین روش افزایش فالوور برای پیج هایی که مخاطب ایرانی دارند، خرید فالوور ایرانی می باشد.

پس می توانید هنگام مراجعه به مرجع خرید محصولات اینستاگرامی (فالو کمپ) به عنوان ارزان ترین سایت خرید فالوور، اطمینان حاصل نمایید که برای افزایش فالوور پیج اینستای شما، از اکانت های ایرانی، فعال و واقعی استفاده می کنیم.

source: سایت خرید فالوور

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

جدول لیست قیمت فالوور اینستاگرام + مرجع خرید فالوور ارزان

فالو کمپ به دلیل در اختیار داشتن سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام، توانسته با توجه به استقلال تام در سیاست های قیمت گذاری، یک ثبات نسبی را در قیمت فالوور به دست آورد.

آن دسته از مشتریان فعال ما که در طی یک سال گذشته از طریق سایت فالوکمپ به دفعات اقدام به ثبت سفارش خرید فالوور نموده اند، ثبات قیمت را یکی از مهم ترین عوامل بازگشت خود برای خرید مجدد عنوان کرده اند.

فالوکمپ هرگز شعار "ارزان ترین سایت خرید فالوور" را بعنوان عاملی محرک برای جذب مشتری بکار نگرفته اما در عمل می توان گفت که این سایت یکی از ارزانترین سایت های فروش فالوور اینستاگرام می باشد.

پکیج های خرید فالوور اینستاگرام

جدول لیست قیمت فالوور

فالوور ایرانی و فعال

 

با وجود اینکه کلیه پروفایل هایی که برای افزایش فالوور پیج خریداران به صفحه اینستاگرام ایشان ارسال می شود واقعی و فعال بوده و دارای ریزش کم و طبیعی می باشد، در طی یکسال اخیر به هیچ عنوان شاهد افزایش قیمت فالوور نبوده ایم.

 

کماکان قیمت ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و به هیچ عنوان برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج فعال اینستا، از فالوور فیک و غیر واقعی برای مشتریان خود استفاده نکرده ایم.

مرجع خرید فالوور ارزان

به لطف مشتریانی که از ابتدای فعالیت سایت فالوکمپ، این سایت را با عنوان مرجع خرید فالوور ارزان به دوستان خود معرفی نموده اند، سایت فالو کمپ بعنوان یک مرجع در زمینه محصولات اینستاگرامی و در بین پیج های فعال که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود از سرور ما استفاده می کنند، شناخته می شود.

قیمت فالوور بسته به عوامل متعددی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد تعیین می شود. هر برندی که از ابتدا با برنامه ریزی بلند مدت وارد بازار خرید و فروش محصولات اینستاگرامی شود، قطعا به توسعه زیرساخت هایی که علاوه بر کاهش هزینه های سازمانی منجر به رضایت حداکثری باشگاه مشتریان خود شود، اهمیت بالایی می دهد.

چرا که به خوبی می داند هرچه زیرساخت و سرور افزایش دهنده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ضمن انجام فوری سفارشات ثبت شده در سایت، به مرور زمان و به واسطه جلب رضایت خریداران، به یک مرجع در زمینه محصولات اینستا بدل خواهد شد.

عوامل موثر در قیمت فالوور اینستاگرام

تعیین قیمت فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام که دارای پروفایل و اکانت واقعی در این شبکه اجتماعی می باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اختیار داشتن سرور افزایش فالوور مهم ترین عامل موثر در تعیین قیمت این محصول پر طرفدار اینستا است.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام

انجام فوری سفارشات ثبت شده در سایت نیز یکی از عوامل موثر در قیمت فالوور می باشد. هر چه زیرساخت و نرم افزار های استفاده شده در سرور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج فعال اینستا که از این روش برای افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه خود در این شبکه اجتماعی محبوب، به روز تر باشد، سرعت انجام سفارشات نیز افزایش می یابد.

توسعه اپلیکیشن و نرم افزار ها امری است هزینه بر و حساس که تنها در قالب یک فعالیت تیمی مستمر امکان پذیر می باشد. اکثر سایت هایی که در حوزه فروش و خرید فالوور اینستا فعالیت می کنند، نماینده چند سایت از جمله فالو کمپ می باشند و به همین دلیل سیاست قیمت گذاری مستقلی را دنبال نمی کنند.

دلیل اصلی این موضوع که اکثر سایت های فعال در زمینه فروش محصولات اینستاگرامی، لیست قیمت های بسیار نزدیک و همچنین سبد محصولات مشابهی را دارند، این است که آنها نمایندگی پنل سرور افزایش دهنده اینستاگرام هستند.

پشتیبانی به معنای واقعی تاثیر زیادی در قیمت تمام شده فالوور می گذارد. ارائه پشتیبانی می تواند در جلب رضایت مشتری تاثیر فراوانی داشته باشد. ایجاد یک واحد پشتیبانی حرفه ای در سازمان، باید به گونه ای انجام که در نهایت باعث افزایش رضایتمندی مشتریان شود.

اگر بخواهیم عوامل موثر در قیمت فالوور اینستاگرام را به صورت خلاصه و در قالب یک لیست کلی عنوان کنیم :

  • کیفیت زیر ساخت های موجود
  • سرعت انجام سفارشات (فوری)
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • نرم افزار و اپلیکیشن های به روز

از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت خرید فالوور فعال اینستا می باشند.

نحوه ثبت سفارش در سایت فالو کمپ

همانند خرید سایر محصولاتی که در سبد محصولات ما قرار دارد، خرید فالوور نیز شامل چند نکته جزئی می باشد که به شما خریدار گرامی پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش در سایت حتما این نکات را رعایت فرمایید:

پروفایل شما در زمان ثبت سفارش خرید فالوور حتما در حالت Public باشد تا سرور فالوکمپ بتواند بدون اخلال و به صورت فوری سفارش شما را در صف پردازش و انجام قرار دهد. چنانچه اکانت شما خصوصی باشد، دسترسی سرور به پیج شما امکان پذیر نخواهد بود.

این قانون کلی در مورد سفارشات خرید بازدید پست و خرید لایک نیز صادق بوده و برای انجام این گونه سفارشات الزاما پیج مورد نظر را می بایست در حالت Public قرار داد.

چنانچه نیاز به فالوور تعداد بالا دارید، سفارش خود را در چندین مرحله به ثبت برسانید تا شاهد نتایج رضایت بخشی باشید. از ثبت سفارش چندین پکیج به صورت همزمان جدا خودداری کنید.

در موارد استثنا که به دلیل ترافیک بالای سرور، سفارشات اندکی با تاخیر انجام می شوند، صبور باشید و حداقل یک ساعت ساعت منتظر بمانید و چنانچه افزایش فالوور آغاز نشد، با پشتیبانی شرکت تماس برقرار کنید.

امیدواریم با خرید از فالو کمپ، تجربه ای عالی و به یاد ماندنی را تجربه کنید به شکلی که این سایت را بعنوان یک مرجع معتبر برای خرید محصولات اینستاگرامی به دوستان خود معرفی نمایید.

source: قیمت خرید فالوور اینستاگرام

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

آیا از نحوه مرجع خرید فالوور ارزان اطلاعی دارید؟

بسیاری از ما ادمین پیج های اینستاگرامی که از روش خرید برای افزایش دنبال کنندگان پیج خود استفاده می کنیم، به دنبال مرجع خرید فالوور ارزان هستیم. یک مرجع معتبر با سرور اختصاصی...

از سرور اختصاصی افزایش فالوور نام برده شد تا در همین ابتدای مطلب یکی از دلایل اصلی ارزان بودن خرید فالوور در فالوکمپ را در اختیار داشتن یک سرور افزایش فالوور به صورت کاملا اختصاصی ذکر کنیم.

 

مرجع خرید فالوور ارزان

 

مرجع خرید فالوور ارزان ، اعتباری است که بواسطه معرفی فالوکمپ توسط مشتریان این سایت به دوستان و آشنایان این عزیزان کسب کرده ایم. این که مشتریان ما از فالوکمپ بعنوان یک مرجع در زمینه خرید ارزان محصولات اینستاگرامی یاد می کنند، دستاوردی بزرگ برای تیم مارکتینگ و فروش این مجموعه می باشد.

اگر به هزینه های راه اندازی سرور اصلی افزایش فالوور اینستا اشراف داشته باشید، به خوبی از ارقام موجود برای ایجاد زیرساخت این سرور مطلع هستید و می دانید که توسعه سخت افزاری و نرم افزاری چنین سروری، هزینه زیادی را تحمیل می کند.

این هزینه گرچه رقمی است بالا اما با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق می توان در طول مدت مشخصی و بواسطه جلب اعتماد خریداران محصولات تولید شده توسط سرور افزایش دهنده، شاهد بازگشت سرمایه اولیه بود.

در ابتدای راه برای تسریع در روند بازگشت سرمایه، قیمت های محصولات نسبت به رقبا اندکی بیشتر و در برخی موارد نسبتا تفاوت چشمگیری داشت اما به محض اینکه به هدف اصلی یعنی بازگشت سرمایه اولیه رسیدیم، قیمت محصولات را به طور چشم گیری کاهش دادیم.

این کاهش قیمت باعث ایجاد فاصله با رقبا شد تا جایی که بواسطه لطف مشتریان و استفاده از عبارت " مرجع خرید فالوور ارزان " در لینک هایی که در وبلاگ یا سایت خود برای معرفی سایت فالو کمپ قرار می دادند، این سایت تبدیل به یک مرجع برای این منظور شد.

همه این توضیحات داده شد تا دلیل اصلی ارزان بودن قیمت فالوور اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم. درست است که در ابتدا هزینه هنگفتی را برای توسعه این سرور پرداخت کردیم اما اکنون همین سرور، فالوکمپ را جزو 10 ارزان ترین سایت خرید فالوور قرار داده.

نحوه افزایش در مرجع خرید فالوور ارزان

در ادامه به چند فاکتور مهم سرور افزایش فالوور فالوکمپ که در زمان انجام سفارشات مشتریان اعمال می شود اشاره می کنیم. زمانی که شما در مرجع خرید فالوور ارزان (Followcamp) یک سفارش ثبت می کنید، کلیه پروفایل هایی که توسط سرور افزایش فالوور فالو کمپ برای پیج اینستاگرام شما ارسال می شوند:

  • فالوور ایرانی
  • فالوور فعال
  • فالوور واقعی

جذب فالوور واقعی

هستند.

وجود این فاکتورها در کنار هم می تواند به جذب فالوور واقعی بیشتر در پیج اینستاگرام شما کمک کرده و به مرور زمان علاوه بر افزایش فالوور هدفمند باعث افزایش سطح تعامل صفحه شما نیز در این شبکه اجتماعی شود.

پشتیبانی تخصصی، استفاده از فالوورهای ایرانی فعال و واقعی، سابقه حضور فالوکمپ در زمینه فروش خدمات و محصولات اینستاگرامی، کیفیت سرویس های ارائه شد، همگی دست به دست هم داده تا این افتخار نصیب فالوکمپ شود که توسط مشتریان خود بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان پیشنهاد شود.

چگونگی خرید فالوور از فالوکمپ

چنانچه تا کنون از سرویس افزایش فالوور فالو کمپ استفاده نکرده و به چگونگی خرید فالوور از فالوکمپ آشنایی ندارید، با معرفی چند قدم کوتاه، شما را با نحوه خرید فالوور از این سایت آشنا می کنیم.

لطفا قبل از ثبت سفارش در سایت Followcamp به نکات زیر توجه نمایید:

  • ابتدا حساب کاربری خود (پیج) در اینستا را در حالت عمومی یا Public قرار دهید
  • برای عملکرد بهتر سرور و مشاهده نتایج بهتر، پکیج های از پیش تعریف شده ای را ایجاد کرده ایم. چنانچه نیاز به خرید فالوور تعداد بالا دارید، پیشنهاد می کنیم خرید خود را در چند مرحله انجام دهید.
  • صبور باشید تا سفارش شما تکمیل شود.
  • از ثبت چندین سفارش به صورت همزمان جدا خودداری کنید.
  • سفارش جدید را تنها در زمانی که سفارش افزایش فالوور قبلی به پایان رسیده است، به ثبت برسانید.

شما می توانید از طریق منو اصلی سایت، گزینه خرید فالوور را انتخاب و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. فرآیند افزایش به صورت فوری پس از انجام موفقیت آمیز عملیات بانکی وارد مرحله پردازش خواهد شد.

در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در ساعات اداری شرکت و از طریق شماره ها و راه های ارتباطی درج شده در مرجع خرید فالوور ارزان با ما در ارتباط باشید.

با آرزوی کسب تجربه خرید لذت بخش از فالوکمپ ...

source: فالوور ارزان

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

آیا درمورد فالو بک در اینستاگرام چیزی شنیده ای؟

یکی دیگر از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام اصطلاح فالوبک (Follow Back) می باشد. برای بسیاری از کاربران ایرانی و فعال اینستا هنوز معنی فالوبک جای سوال دارد که ما در این مطلب به صورت کامل پاسخی به سوال فالوبک چیست می دهیم. فالوبک تنها یکی از اصطلاحات اینستاگرام است و صدها اصطلاح پرکاربرد دیگر نیز وجود دارد که ما قصد داریم تا برای همه این اصطلاحات و معنی آنها در اینستاگرام، توضیحات کاملی را ارائه کنیم. قابل ذکر است با توسعه فنی اینستا، در آینده اصطلاحات جدیددی نیز پدید می آیند که فالو کمپ به مرور اکثر این اصطلاحات و معنی آنها را در سایت خود منتشر می کند.

 

فالوبک

این مطلب به سوالات مشابهی که یک پاسخ مشترک دارد می پردازد. همانگونه که می دانید، افراد به شیوه های مختلفی به جستجو در گوگل می پردازند. ما همه این سوالات را در این مطلب پوشش می دهیم. این سوالات عبارتند از:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

لازم به ذکر است که اصطلاح Follow Back در زبان فارسی به صورت جدا و سرهم نیز نوشته می شود. فالو بک و فالوبک هردو یک معنی دارد و تنها نوع نوشتن آن متفاوت است.

معنی اصطلاح فالوبک در زبان انگلیسی

در زبان انگلیسی اصطلاح فالوبک از دو کلمه مجزای "فالو" و "بک" تشکیل شده که به انگلیسی Follow و Back نوشته می شود. کلمه Follow به معنی دنبال کردن و Back بسته به نحوه استفاده آن در جملات مختلف معانی مختلفی همچون : "عقب" و "بازگشت" را دارد. عبارت Follow Back در اصل مخصوص شبکه های اجتماعی است و نمی توان گفت که تنها در اینستاگرام چنین اصطلاحی را مشاهده می کنیم. این عبارت را با عنوان Fallback نیز در اکثر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور شاهد هستیم.

فالوبک یعنی چه

پاسخی که برای این سوال مطرح می کنیم، پاسخی است مشترک به سوال های زیر:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

زمانی که شما در اینستاگرام یک پروفایل یا پبج را دنبال می کنید و به جمع فالوور های آن پیج می پیوندید، خوشایند است که آن پیج نیز صفحه شما در اینستا را فالو کند. شما نیز چنین انتظاری دارید... هنگامی که یک پیج شما را فالو می کند، اگر از پروفایل آن پیج بازدید کنید، بجای دکمه Follow دکمه Follow Back را مشاهده خواهید نمود. حتی اگر اقدام به خرید فالوور کرده باشید هم هنگام بازدید از پروفایل اکانت هایی که پس از افزایش فالوور به پیج شما اضافه شده، دکمه Followback را خواهید دید.

بک بده

در اصل اینستاگرام به نمایندگی از شخصی که شما را فالو کرده، به شما می گوید که بک بده. یعنی تو هم این پیج را دنبال کن. اینستاگرام برای ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران فعال خود این کار را انجام می دهد.

حتما برای شما اتفاق افتاده که یکی از دوستانتان به شما گفته که من را در اینستاگرام فالو کن تا من بک بدم و شما متوجه منظور ایشان نشده اید. بک بدی یعنی من را فالو کن.

فالوبک بعد از خرید فالوور

همانگونه که می دانید، خرید فالوور بعنوان ساده ترین روش افزایش فالوور شناخته می شود. بسیاری از ادمین پیج های فعال اینستاگرام از این روش برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در اینستاگرام استفاده می کنند. اگر از فالوکمپ (مرجع خرید فالوور ارزان) اقدام به خرید فالوور کرده باشید، شاید سوالی در ذهن شما ایجاد شده باشد. آیا بعد از اینکه افزایش فالوور به اتمام رسید، منطقی است پروفایل هایی که به پیج اضافه شده را فالوبک کنیم؟ همانطور که توضیح داده شد، فالوبک یعنی ما هم فالوور های خود را دنبال کنیم. از آنجا که ممکن است تعدادی از پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده از ابزارهای هوشمند مختلف مانند ربات اینستاگرام یا ابزارهای آنفالو یاب استفاده کنند، ممکن است در صورت فالو آنفالو این پروفایل ها، شاهد ریزش بیشتر از حد نرمال باشید.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام

به همین دلیل ما پیشنهاد نمی کنیم که فالوور های خریداری شده را فالو کنید یا اصطلاحا فالوبک بدید. امیدواریم با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود مبنی بر معنی فالوبک چیست را به دست آورده باشید. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و فوری، تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم از سرور افزایش فالوور فالو کمپ بهره بگیرید.

source: فالوبک در اینستاگرام

۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور