خرید فالوور و لایک اینستاگرام , افزایش ویو و بازدید ویدیو ، پست و استوری اینستا , بالا بردن فالوور واقعی و فعال ایرانی IGTV , خرید لایک و فالوور خارجی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

افزایش فالوور دغدغه این روزهای پیج اینستاگرام

با توجه به توسعه استفاده از اینستاگرام در میان مردم، خرید و افزایش فالوور به یکی از مهمترین دغدغه های کاربران این شبکه تبدیل شده است.

اینستاگرام به عنوان یکی از مطرح ترین شبکه های اجتماعی برای مشاغل و مصارف شخصی ست که به شما امکان می دهد  عکس و فیلم های خود را بصورت رایگان با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

 طبق گزارشات ، حدود یک میلیارد کاربر فعال در  اینستاگرام وجود دارد؛ که با پیوستن تعداد بیشتری از افراد به این سیستم ، فرصت های تجاری در اینستاگرام نیز رشد خواهد کرد.

برخلاف اینکه اینستاگرام هنوز گزارشی از تعداد کاربران تجاری خود ارائه نداده است، تا اواخر سال 2017 میلادی تخمین زده شده است که 5 میلیون کاربر تجاری از اینستاگرام استفاده می کنند. با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام شما می توانید تنها با یک پست ، تعداد زیادی از فالوورها را به همراه داشته باشید و در محدوده گسترده ای از افراد دیده شوید. اما لازمه این کار، داشتن تعداد بالای فالوور اینستاگرام است.

این مساله،  یکی از مهم ترین دلایل خرید فالوور اینستاگرام است. برای افراد مشهور، تعداد بالای فالوورها نشان می‌دهد که آن‌ها محبوب هستند. برای کسب و کارها، فرصت های آن ها برای افزایش درآمد بیشتر شده است. و به عنوان کاربر عادی، اگر می‌خواهید در شبکه های اجتماعی مشهور شوید باید فالوور اینستاگرام بخرید.

فالوور اینستاگرام

چگونه فالوور فعال اینستاگرام بخرم؟

پیش از این تصمیم ، باید بدانید که چرا شما فالوور فعال اینستاگرام می‌خواهید؟ برند شدن و شهرت ، مهم ترین دلیل تمایل یک شرکت یا فرد برای خرید فالوور فعال است . بسیاری از مزایا و فرصت‌های مربوط به یک شبکه اجتماعی بزرگ در ادامه این مقاله مورد بحث قرار خواهند گرفت. اما تنها شما می‌توانید به این سوال پاسخ دهید که این خرید، تا چه حد شغل و حرفه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

فالوور چیست؟

یک فالوور اینستاگرام را می توان به عنوان یک کاربر اینستاگرام تعریف کرد که حساب کاربری شما را دنبال می‌کند و می‌تواند شما را ببیند و در مورد هر عکس یا تصویری که پست می‌کنید نظر بدهد. طرفداران اینستاگرام می‌توانند به عنوان مخاطبین خود در نظر گرفته شوند که به کاری که می‌کنید علاقه دارند. هرچه افزایش فالوورهای شما بیشتر باشد میزان محبوبیت شما و یا برندتان را نشان می دهد. مزایای زیادی در مورد افزایش فالوور وجود دارد که این موضوع در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

 در رقابت های اجتماعی وگسترش برندها، این اعداد هستند که به عنوان یک نشانه، میزان محبوبیت شخص یا برند را ثابت می کنند. با این نشانه‌ها، خریدن فالوور فعال به یک روش رایج  تبدیل شده‌است . پیشنهاد خرید فالوور اینستاگرام ، به سرعت ، به عنوان یک راهکار عادی، حتی در فیس بوک تبدیل شده‌است. دلایل اینکه چرا مردم فالوور اینستاگرام می خرند در زیر توضیح داده می‌شوند:

 

رشد برندینگ

افزایش فالوور یا تعداد بالای آن ، به اینستاگرام نشان می دهد که فرد، شرکت و یا برند در حال افزایش ارتباطات خود است. که این مساله یعنی شما در معرض دیده شدن و مطرح شدن قرار می گیرید. حضور شما در این موقعیت، ارزش زیادی دارد. این به این معنی است که پست شما مفید است و فعالیت انلاین شما همیشه توسط مخاطب برند شما مشاهده می شود و وقتی تعداد زیادی فالوور دارید ، نظر شما مهم است. این مساله می تواند کمک شایانی به توسعه کسب و کار و فروش اینترنتی کند زیرا می توانید از طریق راه های مختلف به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

 

به فالورهای فالورهای خود  دقت داشته باشید!!

اینستاگرام همانند دیگر رسانه‌های اجتماعی شبکه‌ای از هنرمندان خلاق است.  اگر برای حساب خود فالوور فعال اینستاگرام بخرید، می‌توانید شبکه خود را با یک روش بدون استرس، افزایش دهید.  پس از آن ، فالوورهای فعال پیج شما ، در صورتی که پست شما را دوست داشته باشند، آن را با فالوورهای خود به اشتراک خواهند گذاشت.پس از آن شاهد افزایش و گسترش این شبکه در یک روش منطقی خواهیم بود.. برای درک بهتر این مساله یک مثال می زنم. اگر محمد یکی از فالوور شما باشد و از عکس شما خوشش آید، همان عکس در اینستاگرام دوست محمد (علی) نشان داده می شود ، در حالی که  علی هنوز فالوورشما نیست. علی به طور حتم شما را فالو می کند زیرا تصویر شما در صفحه جستجوی (Search)  او نشان داده می شود و او به عکس شما جذب می شود. به همین سادگی!

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش درآمد

هدف اصلی خرید فالوور اینستاگرام افزایش فروش است. زمانی که کسب‌وکار شما قابلیت دیده شدن داشته باشد، درآمد بالقوه بالاتری  نیز کسب خواهد کرد. زمانی که شما از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنید در هزینه های بازاریابی صرفه جویی خواهید کرد و هم چنین می توانید افزایش فروش ویژه راتجربه کنید. همچنین، زمانی که هزینه‌های بازار را حفظ کرده و فروش خود را بهبود می‌دهید، می توان گفت در حال استفاده از یک روش عالی برای بهبود بازدهی سرمایه (ROI) هستید.

 افزایش سطح اعتبار به آسانی

هنگامی که در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنید، داشتن تعداد بالای فالوورها به شما امکان می دهد در بازار رقابت موجود، ایتادگی کنید و حرفی برای گفتن داشته باشید. برای اینکه دیگران بتوانند در اینستاگرام، به صورت فعال و همیشگی، به شما و یا برند شما جذب شوند، باید فالوور فعال اینستاگرام ارزان بخرید. زیرا اعداد در اینستاگرام و جذب فالوورها به برند شما، بسیار نقش بازی می کند و می تواند باعث موفقیت و اعتبار برند شما شود.

 

افزایش ترافیک وب سایت

شکی نیست افزایش فالوورهای فعال اینستاگرام منجر به افزایش تعداد بازدید از وب سایت شما می شود؛  بدون در نظر گرفتن اینکه شما یک نقاش ، نانوا ، بازیگر ، عکاس ، موسیقیدان و ... باشید. بیوگرافی شما دقیقاً مانند بسیاری از رسانه های اجتماعی می تواند شامل یک لینک بازاریابی و فروش باشد. برای مثال یک هنرمند می تواند زمانی که محصول جدیدی مانند یک آهنگ، عکس ، دستورالعمل و .. را در صفحه خود به اشتراک می گذارد ، پیوندی ( link) را برای توضیحات بیشتر در پست خود درج کند. این کار، باعث افزایش میزان ترافیک سایت می شود که خود به معنای رتبه بندی بهتر و الگوریتم گوگل است که  به دلیل تلاش شرکت یا شخص برای خرید فالوورهای اینستاگرام برای تقویت بسترهای نرم افزاری خود است.

فعالیت ، فعالیت ، فعالیت

افزایش سطح فعالیت یکی از اهداف و نتایج خرید فالوورهای فعال اینستاگرام است. طبیعی است که فردی با 5000 فالوور فعال در اینستاگرام، نسبت به فردی که 500 فالوور دارد، از سطح فعالیت بالاتری برخوردار باشد. هنگامی که فالوورهای فعال تری در اینستاگرام دارید، بیشتر فعالیت می کنید. فعالیت ها میتواند شامل افزایش فالوور از طریق فالوورهای  فعال تان، افزایش کلیک ، افزایش لایک ، افزایش آمار الگوریتم و افزایش کامنت باشد.

 

بازاریابی اینترنتی

وقتی در اینستاگرام و سایرشبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارید ، پس می توانید با استفاده از محتوای خود به مخاطبین گسترده تری دست پیدا کنید. همچنین می توانید حساب خود را از طریق فالوورها و علاقه مندی های اینستاگرام خود به تمام شبکه های اجتماعی دیگر پیوند دهید. با این روش می توانید محتوا را تبلیغ کرده و با یک بازار بزرگ فروش ارتباط برقرار کنید. بازبینی ها (review)  و بازخوردهای ( فیدبک) فالوورهای فراوان شما نیز ممکن است توسط مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند ، بررسی شوند. به همین دلیل می تواند ، به کسب و کار شما یکپارچگی بخشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ خود را تقویت کنید

یکی دیگر از روش های بازاریابی ، اینفلوئنسر مارکتینگ است که از محبوبیت شما برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می شود. هدف شما به عنوان یک اینفلوئنسر تبلیغ محصولات در راستای برند و کل فالوورهای شماست. ممکن است بپرسید که چگونه می توانید برای تبلیغ یک محصول سود کسب کنید؟ برای اینکه با محصولات خاصی شناخته شوید ، ابتدا باید تعداد زیادی فالوور داشته باشید. به همین دلیل خرید فالوورهای اینستاگرام برای شما مناسب است. درواقع می توانید زمانی که مشغول به اشتراک گذاشتن سرگرمی عادی خود هستید ، درآمد کسب کنید. خرید فالوور واقعی اینستاگرام و فالووینگ زیاد اینستاگرام، تنها راه برای رسیدن به این هدف است.

 

برای ایجاد اعتماد مردم از یک حساب اینستاگرام استفاده کنید

وقتی اعتماد فقط با یک حساب اینستاگرام برقرار شود ، بدون شک می تواند باعث تقویت سایر شبکه های اجتماعی شود. با ایجاد اعتماد در آنها، اصالت برند خود را به فالوورهای خود نشان دهید ، و آنها نیز در مقابل به شناخت شما علاقه نشان خواهند داد. برای ایجاد شبکه بزرگی از فالوورها، باید نسبت به آنچه که فالوورهای شما دوست دارند اشتیاق داشته باشید. به نیازهای آنان علاقه مند شوید و فالوورهای خود را تغذیه کنید. سپس، آنها به نوبه خود، شما را در سایر شبکه های اجتماعی جستجو خواهند کرد.

کلمات نهایی

اگر فالوورهای زیادی ندارید ، تجارت خود را از دست می دهید. حساب اینستاگرام شما از طریق نکات مختلف ، روش ها و منابع مختلف در معرض دید شما قرار می گیرد. قبل از خرید فالوورهای اینستاگرام خود باید کمی تحقیق کنید تا بهترین منابع را شناسایی کنید. برای راهنمایی  می توایند با ما تماس بگیرید یا از لیست بهترین خدمات برای خرید فالوور اینستاگرام خود دیدن کنید.

source: آیا برای خرید فالوور شک دارید؟

 

۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

با خرید بازدید یوتیوب، سوار بر جت یوتیوب شوید و حرکت کنید

آیا می دانید که در هر دقیقه ، بیش از 300 ساعت محتوای ویدیویی در یوتیوب بارگذاری می شود؟ هرچه یوتیوب اشباع تر شود ، جذب تماشاگران به محتوای شما و افزایش بازدید یوتیوب به طور فزاینده دشوار است. در نتیجه ، خرید بازدید، به روشی فزاینده و رایج، برای بدست آوردن بینندگان سریع و بدون مشکل تبدیل شده است.

بازدید یوتیوب

خرید ویو یوتیوب مزایای مختلفی دارد. مهمتر از همه ، خریدن بازدید به تسریع در رشد واقعی و آنی فیلم ها و کانال های شما کمک می کند. فیلم هایی که دارای تعداد بازدید بالاتر هستند (خواه آن نمایش ها خریداری شده اند یا به صورت واقعی جمع شده باشند) جذاب تر به نظر می رسند ، که به نوبه خود باعث ترافیک بیشتر می شود. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما دو نسخه متفاوت از همان آهنگ را مشاهده می کنید:

- فیلم A دارای 20،000 بازدید است

- فیلم B فقط 300 بازدید دارد.

می خواهید روی کدام فیلم کلیک کنید؟ در اکثر موارد ، کاربران یوتیوب تصور می کنند که ویدیو A به دلیل داشتن بازدیدهای بیشتر بهتر است. بنابراین ، خرید بازدید یوتیوب می تواند پایه ای از نمایش ها را فراهم کند که در آینده برای جذب بیننده واقعی کار خواهد کرد و باعث افزایش بازدید محتوای شما می شود.

متأسفانه ، بیشتر افراد درباره خرید خدمات یوتیوب چیزهای منفی را می شنوند یا فرض می کنند. آنها فکر می کنندکه خریدن بازدید ذاتاً "بد" است و انجام این کار باعث می شود محتوای آنها حذف شود. اگر چه این اتفاق نمی تواند از حقیقت دور باشد، اما وقتی تصمیم می گیرید از یک مرجع و سایت فروش معتبر بخرید ، به میزان چشمگیری، افزیش  بازدید از محتوای خود را مشاهده می کنید.

 

آیا باید بازدیدهای یوتیوب را خریداری کنید؟

دلایل زیادی برای خرید بازدیدهای یوتیوب وجود دارد. یکی از مهمترین آنها اثبات اجتماعی است. موفقیت ویدئوی شما تا حد زیادی به میزان اثبات اجتماعی یا تعامل ناشی از آن بستگی خواهد داشت. اگربازدید زیادی داشته باشید ، سایر بینندگان کنجکاو تر و ترغیب به بررسی آن می شوند. اگر ویدیوی شما تعداد بازدید کمی داشته باشد ، مردم کمتر آن را  تماشا می کنند.

دلایلی دیگر که مطمئناً باید خرید نمای یوتیوب را در نظر بگیرید:

تعداد بازدیدهای یوتیوب زیادی را به سرعت به دست آورید

شانس بیشتری برای فراگیر شدن ویدیوی خود دارید

ویوهای واقعی بیشتری را جلب کنید

اعتبار اجتماعی حساب یوتیوب خود را تقویت کنید

مشترک یوتیوب را بصورت طبیعی و واقعی جذب کنید

محبوبیت خود را در یوتیوب افزایش دهید

بگذارید کاربران دیگر شما را جدی بگیرند

 

خرید بازدید یوتیوب یک روش مرسوم و درست است. برای ایجاد شهرت و موفقیت، فیلم هایی با کیفیت بالا کافی نیست. برای به دست آوردن آن ، به اثبات اجتماعی احتیاج دارید و خریدن بازدید برای ویدیوی شما باعث می شود فشار در جهت درست انجام شود. ویو یوتیوب را از ارائه دهندگان قابل اعتماد خریداری کنید و از طریق واقعی باعث گسترش کانال خود شوید.

 

خرید بازدید یوتیوب

فالوجت، ارائه دهنده معتبر و با کیفیت خدمات یوتیوب

در پایان ، خرید بازدید یوتیوب می تواند راهی عالی برای افزایش ویو محتوای شما در یوتیوب و هدایت بینندگان واقعی  به فیلمهای شما باشد. مهمترین نکته ، خرید از یک شرکت تأمین کننده مشهور است که به ارائه بازدید با کیفیت بالا ، و همچنین ادغام بازدید از خرید در یک استراتژی بهینه سازی جامع و بزرگتر یوتیوب می پردازد. این کار با هدایت ترافیک واقعی و فعال بیشتر به محتوای شما ، به حداکثر رساندن قدرت خرید کمک می کند.

Source: خرید بازدید یوتیوب، نردبان موفقیت شماست

۲۳ آبان ۹۸ ، ۰۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

استفاده هم زمان از چند ربات برای پیج اینستاگرام

یکی از سوالات و دغدغه های اصلی افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند خواه با داشتن پیج شخصی و یا با داشتن پیج تجاری یا کسب و کار رسیدن به تعداد زیاد فالوور فعال اینستاگرام در کم ترین زمان ممکن است. برای  این کار ممکن است اقدام به خرید فالوور فیک و یا غیر فعال کنند و یا با استفاده از چند ربات اینستاگرام به دنبال سرعت بیشتر در جذب فالوور باشند.

ساخت ربات اینستاگرام

خرید فالوور فیک یا فالوور غیر فعال اینستاگرام

آیا خرید فالوور فیک خوب است؟

اجازه دهید واقع گرا باشیم و همانند بسیاری از سایت های دیگر در خصوص بد بودن فالوور فیک فقط صحبت نکنیم. چراکه داشتن فالوور فیک هم به نوعی می تواند کمک کننده و اثر بخش باشد.

اول از همه باید گفت چیزی به نام فالوور فیک در اینستاگرام نداریم و تمامی افرادی که در اینستاگرام حضور دارند با استفاده از روش های قانونی و تعیین شده توسط خود اینستاگرام در این شبکه اجتماعی یک اکانت قانونی ایجاد کرده اند. در نتیجه تمامی اکانت های ساخته شده در اینستاگرام واقعی هستند. هیچ نوع ربات اینستاگرام و یا نرم افزاری هم وجود ندارد که اقدام به تولید اکانت های غیر واقعی اینستاگرام بکند و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد خود اینستاگرام آنها را حذف می کند.

منظور از اکانت فیک اینستاگرام ، وجود اکانت یا فالوور غیر فعال است. هر فردی می تواند در اینستاگرام حساب ها یا اکانت های زیادی را با شماره تلفن و ایمیل های متفاوت ایجاد کند و از آنها استفاده ای نداشته باشد. بنابراین اکانت ساخته شده فعالیتی ندارد و به عنوان فالوور غیر فعال شناخته می شود.

بسیاری از سایت ها و ربات هایی که کار فروش فالوور اینستاگرام را انجام می دهند با این نوع اکانت ها کار خود را انجام می دهند. بنابراین اغلب این نوع اکانت ها فعال نیستند و به عنوان فالوور غیر فعال اینستاگرام شناخته می شوند که اصطلاحا فالوور فیک خوانده می شوند. در این بین ممکن برخی از این اکانت ها شروع به فعالیت کنند و یا بصورت موقت غیر فعال شده باشند.

خرید فالوور اینستاگرام کار غیر قانونی و غیر واقعی نیست. بسیاری از اکانت های اینستاگرام که امروزه به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند از این روش در ابتدا استفاده کرده اند. این یک واقعیت است که وقتی فالوور فعال اینستاگرام به پیج شما سر می زند اولین کاری که انجام می دهد نگاه کردن به تعداد فالوورهای شما است. درصد موفقیت در جذب فالوور بیشتر اینستاگرام در این حالت بسیار بیشتر است زیرا تاثیر روانی بالاتری دارد. ضمن اینکه اگر از هر ۱۰۰۰ فالوور ۵۰ نفر هم از نوع فالوور واقعی اینستاگرام باشند باز هم تعامل حتی اندک با خود برای پیج به همراه دارند.

 

ربات افزایش فالوور واقعی

خرید فالوور فیک کمکی رشد پیج اینستاگرام ما می کند؟

هر چند داشتن فالوور فیک می تواند اعتبار پیج را بالاتر ببرد و احتمال موفقیت در جذب و گرفتن فالوور اینستاگرام را افزایش دهد اما خرید فالوور غیر فعال برای افرادی که به دنبال برند سازی و موفقیت در اینستاگرام هستند و قصد دارند بنای بازاریابی و فروش خود را در اینستاگرام استوار کنند خیلی تضمین کننده موفقیت نیست.

به هر دلیل فالوور فیک فعالیتی در پیج ندارد و اگر فعالیتی هم باشد بسیار اندک است. از این روی داشتن فالوور فیک نمی تواند ارزش پست ها و ویدئو ها  را افزایش دهد و نمی تواند با ایجاد شرایط رقابتی و تعامل با مشتریان شما را به عنوان برندی شناخته شده در بازار مطرح کند.

راه حل چیست؟

با توضیحات فوق می توان به این نتیجه رسید که برای موفقیت در اینستاگرام می توان در ابتدا اقدام به خرید چندین هزار فالوور فیک کرد اما باید در ادامه بر روی استراتژی جذب مخاطب اینستاگرام و یا افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تمرکز کرد.  فالوور فعال و واقعی اینستاگرام با ارائه دیدگاه، لایک کردن، کامنت گذاشتن و یا سوال و جواب هایی که در صفحه رسمی اینستاگرام شما دارد باعث می شود تا ارزش پیج اینستاگرام شما به شدت افزایش یابد.

فالوور واقعی اینستا، فالووری است که دارای اکانت واقعی باشد، با میل خود شما را دنبال کرده باشد و برای خواندن و دیدن پست های شما وقت صرف کند. از این رو پیدا کردن فالوور واقعی کار دشواری است و حتی داشتن فالوور واقعی ایرانی نیز از آن دشوارتر می شود.

چطور فالوور واقعی اینستاگرام پیدا کنیم؟

افزایش فالوور اینستاگرام

قبلا در مقاله چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم در خصوص راه های جذب فالوور اینستاگرام به خوبی و با جزئیات زیاد صحبت کردیم. این مقاله را حتما مطالعه فرمایید.

اما بصورت کلی سه روش برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد.

۱-    انجام فعالیت در اینستاگرام مطابق با روش های نرمال ولی با تمرکز و جدیت بیشتر و فعالیت بسیار زیاد برای معرفی و جذب فالوور. این روش بسیار زمان بر خواهد بود و بخصوص برای پیدا کردن فالوور واقعی تا تعداد دو هزار فالوور اولیه بسیار سخت است و گاها باید چند سال شاید زمان گذاشت.

۲-    استفاده از فعالیت های تبلیغاتی در پیج های دیگر اینستاگرام. به این ترتیب که با ساخت محتوای تبلیغاتی پیج خود را در سایت ها و پیج های دیگر تبلیغ می کنید و فالوور واقعی با مشاهده موضوع پیج شما با میل خود اقدام به دنبال کردن پیج اینستاگرام شما می کند. این روش بدون تردید بهترین روش برای پیدا کردن فالوور واقعی و علاقمند اینستاگرام است و بسیار موثر است. اما اغلب نیاز به سرمایه گذاری های چند ده میلیون تومانی و یا حتی چند صد میلیون تومانی دارد و بسیار گران و پر هزینه است. البته در این روش هم باز برای یافتن فالوور واقعی باید زمان زیادی صرف شود. مثلا  برای رسیدن به دو هزار فالوور اولیه باید حدود ۲ ماه زمان صرف شود.

۳-    استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام. استفاده از ربات هوشمند و واقعی اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام است. این روش که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است رشوی بسیار موثر و کارامد با هزینه کم است. البته مشروط به اینکه از فالوور واقعی و حرفه ای اینستاگرام استفاده شود. با استفاده از ربات که قبلا در مقاله ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند در خصوص آن توضیح دادیم به راحتی و در کمترین زمان می توانید به فالوور زیاد و واقعی اینستاگرام دست پیدا کنید. اگر محتوای پیج شما مناسب و با کیفیت باشد حدود چند روز و یا یک تا دو هفته زمان برای جذب ۲۰۰۰ فالوور نیاز است.

نکته: برخی از سایت ها هم هستند که به دلایل مختلف به شما فالوور واقعی را به فروش می رسانند. این فالوورها معمولا به دلیل استفاده از سرور اختصاصی و یا داشتن تعامل با سایت مورد نظر به راحتی به پیج شما هم هدایت می شوند. اما پیدا کردن این نوع سایت ها و اعتماد به آنها اهمیت زیادی دارد.

استفاده از چند ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور . آری یا خیر؟

ساخت ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام حرفه ای و هوشمند با هدف و ساختار دقیق کار می کند . این ربات از طرف شما اکانت ها و فالوور فعال اینستاگرام که احتمال علاقمندی به موضوعات شما را بیشتر دارند پیدا می کند و با آنها تعاملات مختلفی را انجام می دهد.

برای استفاده از ربات باید تمامی اختیارات و فعالیت های پیج اینستاگرام را در زمان هایی که ربات روشن است در اختیار ربات قرار دهید. البته با یک ربات می توانید چند اکانت را اداره کنید اما با این وجود هر اکانت شارژ خود را مصرف می کند.

استفاده از ربات اینستاگرام به شرطی می تواند موفقیت برای شما به همراه داشته باشد که اولا اینکه ربات حرفه ای و کاملا هوشمند باشد که از طرف شما با فعالیت انسان گونه با مخاطب تعامل داشته باشد و فالوور فیک برای شما ایجاد نکند. و دوم اینکه تمامی شرایط ایمنی و امنیتی را برای پیج شما به همراه داشته باشد.

امنیت ربات اینستاگرام یعنی داشتن فعالیتی که باعث ایجاد شک به پیج شما از طرف اینستاگرام نشود که متعاقب آن موضوع بن شدن یا مسدود شدن پیج را به همراه داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می شود وقتی از ربات اینستاگرام استفاده می کنید، بخصوص در ابتدا سرعت فعالیت ربات را روی حداقل تنظیم کنید. بعدا و با افزایش فالوور اینستاگرام می توانید سرعت ربات اینستاگرام را هم بالاتر ببرید.

با این توضیحات پر واضح است که داشتن بیش از یک ربات بر روی یک پیج فقط و فقط خطر مسدود شدن و بن شدن پیج را افزایش می دهد. استفاده از چند ربات اینستاگرام باعث می شود تا فعالیت ها با سرعت بسیار بالا از طرف شما انجام شود و تداخل فعالیت ایجاد شود و این کار بسیار خطرناک است و تنها بلاک شدن پیج را برای شما به همراه دارد.

دوم اینکه ربات اینستاگرام برای ورود به حساب کاربری شما از یک دیوایس و یا دستگاه دیگر استفاده می کند. بنابراین وقتی خودتان از موبایل و احتمالا یک کامپیوتر وارد شده اید، ربات از دیوایس سوم وارد می شود و اگر تعداد ربات ها افزایش پیدا کند باید تعداد دیوایس ها یا دستگاه ها افزایش پیدا کند و این باعث بلاک شدن و یا مسدود شدن حساب کاربری اینستاگرام می شود.

ضمن اینکه خیلی نیازی به داشتن بیش از یک ربات اینستاگرام برای رسیدن به اهداف خودتان را ندارید و اگر اقدام به استفاده از ربات حرفه ای اینستاگرام بکنید به راحتی و در زمان کم می توانید افزایش فالوور واقعی را به راحتی تجربه کنید.

ما در شرکت فالوجت با استفاده از آخرین و جدید ترین تکنولوژی های مرتبط اقدام به ساخت و برنامه نویسی یکی از پیشرفته ترین ربات های اینستاگرام کرده ایم که به راحتی از طرف شما در پیج فعالیت می کند و افزایش فالوور واقعی را در کمترین زمان به شما نوید می دهیم. ربات فالوجت از پیشروترین ربات ها در حوزه اینستاگرام است و دلیل پشتیبانی فنی تمام وقت و حرفه ای در میان هزاران کاربر اینستاگرام که از این ربات استفاده می کنند دارای رضایت بسیار بالایی است.

source: هم زمان از چند ربات اینستاگرام می توان برای پیج استفاده کرد؟

۲۱ آبان ۹۸ ، ۰۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

آیا می خواهید در یوتیوب دیده شوید؟ خرید مشترک یوتیوب را فراموش نکنید

رویای هر مشترک یوتیوب این است که شناخته ، بازدید و فالو شود ، و فکر بی پایان در مورد چگونگی جذب بیشتر مشترکین یوتیوب می تواند ناامیدکننده ، سخت و گاهی اوقات تقریباً غیرممکن در دریای فیلم ها و رقبای بی شمار باشد.

به طور متوسط ​​، بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال که در یوتیوب وجود دارد روزانه تقریباً هر ساعت 300 ساعت ویدیو در یوتیوب بارگذاری می شود. قدرت یوتیوب بسیار زیاد است ، بدون شک رقابت زیاد در این مورد وجود دارد ،و روز به روز سخت تر نیز می شود.

یکی از راه های رشد کانال و فیلم های شما و توجه به آن خرید سابسکرایب یوتیوب است. این اقدام کوچک و بدون دردسر می تواند به شما کمک کند تا به صورت واقعی، کانال خود را رشد دهید ، فیلم هایتان توسط فالوورهای جدید یوتیوب بازدید شود ، و حتی در نهایت کانال شما در منوی اصلی یوتیوب قرارگیرد.

اگر نگران هستید که آیا خرید سابسکرایب یوتیوب برای کانال من مناسب است یا نه؟ دقیقا در جای مناسبی قرار دارید: برای خرید subscriber چند مزیت غیرقابل بحث وجود دارد ، اما گاهی اوقات ، اگر اشتباه انجام شود ، می تواند نتایج وحشتناکی به دنبال داشته باشد. در ادامه ، مزایا و مضرات خرید سابسکرایب یوتیوب را بررسی خواهیم کرد.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

مزایای خرید مشترک یوتیوب

100٪ قانونی

خرید مشترک یوتیوب 100٪ قانونی است و مطابق با قوانین و خط مشی یوتیوب است. یوتیوب کانال ها و ویدیوهایی را که فعالیت غیرقانونی مانند سرقت ادبی محتوا ، موضوعات حق چاپ و موارد دیگر را، به حالت تعلیق در می آورد. بنابراین ، اگر تصمیم به خرید مشترک یوتیوب گرفته اید ، مطمئن باشید که کانال و حساب یوتیوب شما کاملاً ایمن و مطمئن است. با این حال ، لطفاً به بیانیه بعدی دقت کنید - باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای که به تازگی سابسکرایب به شما فروخته است ، فالوور یوتیوب را به صورت واقعی ارائه داده است؛ نه حساب های جعلی و ربات هایی که می تواند به اعتبار حساب شما آسیب برساند.

رتبه بندی کانال خود را تقویت کنید

افزایش مشترک واقعی یوتیوب ، سئو ویدیوهای یوتیوب شما را بهبود می بخشد و در موتور جستجوی یوتیوب بالاتر ظاهر می شوند.  مطالعات اخیر نشان می دهد که خرید سابسکرایب، می تواند تاثیر مثبتی بر رتبه و رنکینگ شما داشته باشد و با کلمات کلیدی خود در منوی یوتیوب ظاهر شوید. زیرا الگوریتم یوتیوب تمایل دارد فیلم ها و کانال هایی که تعداد زیادی فالوور و بازدیدکننده دارد پاداش دهد. این بدان معناست که هر بار که یک سابسکرایب چیزی راجع به کانال یا محتوای شما جستجو می کند ، احتمال ویو محتوای ویدیوی شما در موقعیت های اول به شدت افزایش می یابد. به این ترتیب ، کانال شما در معرض ویو ، لایک و کامنت بازدیدکنندگان جدید قرار می گیرد.

مشترکان یوتیوب را به صورت فعال و واقعی دریافت می کنید - با افزایش تعداد subscriber ، الگوریتم یوتیوب  و هم چنین مشترکی های آن کانال شما را بسیار جذاب و محبوب تر می دانند. این قضیه به کانال شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، محتوای شما بیشتر توصیه شود، موقعیت بهتری در نتایج جستجوی یوتیوب پیدا کند و محبوبیت پیدا کند.

اثبات اجتماعی خود را بهبود بخشید

اساساً روانشناسی ثبات اجتماعی می گوید که هرچه مشترک های بیشتری از مطالب شما فالو کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد دیگر آن را قابل اعتماد و ارزشمند بدانند.

افزایش تعداد سابسکرایب ها به معنی این است که از نظر تعداد زیادی از subscriber یوتیوب  اعتقاد دارند که شما محتوایی جالب ، قانع کننده و جذاب را ارائه می دهید و ارزش تماشای و اشتراک گذاری را دارد ؛ که می تواند به مشترک های دیگر علامت دهد که کانال شما "مجاز" است و ارزش بازدید دارد. در نتیجه سابسکرایب های یوتیوب تمایل بیشتری به تماشای ویدیو شما خواهند داشت ، لایک و عضویت در کانالی که از قبل دارای اثبات است ، تمایل دارند و می توانند تعداد فالوور ها و تعامل با کانال و محتوا را افزایش داده و جریان طبیعی از سابسکرایب های جدیدبه وجود بیاید. از نظر روانشناختی ، هیچ کس نمی خواهد اولین "مشترک" یک کانال یوتیوب باشد ، مهم نیست که چقدر محتوای آن خوب به نظر می رسد.  بنابراین اگر سابسکرایب هایی در لیست مخاطبین خود داشته باشید ، رشد تعداد سابسکرایب ها  به صورت خودکار ساده خواهد بود ، و متقاعد کردن افراد دیگر برای فالو و بازدید محتوای ویدیویی شما و لایک وکامنت راحت تر انجام شود.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

تبدیل به یک مرجع شوید

تبدیل شدن به یک مرجع در منوی یوتیوب تقریباً خواسته هر سابسکرایب یوتیوب است. کانال شما به محلی برای بازدید مداوم ،دریافت پاسخ ، راهنمایی و اطلاعات مربوطه تبدیل می شود. هنگامی که افراد یک کانال با تعداد مشترکین و تعداد بازدیدهای زیادی را فالو می کنند ، طرز فکر آنها یک چیز را به آنها می گوید - این یک کانال معتبر یوتیوبی با محتوای حرفه ای و قابل اعتماد است. افزایش سابسکرایب یوتیوب اعتبار کانال شما را ارتقا می بخشد و از این طریق ظاهر کلی کانال شما بهبود می یابد ، و تمام کاری که شما باید انجام دهید ارائه مطالب باکیفیت برای بازدید ، یادگیری و استفاده مشترک های مختلف، با کیفیت بالا است. اگر به تازگی کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده اید و تعداد بازدیدها ، لایک ها و سابسکرایب ها زیاد نیست، افزایش مشترک های کانال شما می تواند شروع اولیه مورد نیاز را به شما بدهد.

در مسابقه بمانید

یوتیوب در هر دقیقه 300 ساعت محتوای جدید دریافت می کند. اگر می خواهید فیلم هایتان توسط فالوورها یا مشتریان بالقوه مورد توجه و بازدید قرار گیرند ، نه تنها باید روی مطالب جالب و جذاب سرمایه گذاری کنید، بلکه باید مطمئن شوید که کانال شما در معرض بازدید حداکثری قرار خواهد گرفت. این رقابتی بی پایان است و اگر می خواهید به اوج خود برسید ، تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید یا فروش برند خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونقی بخشید ، خرید مشترک یوتیوبب یکی از بهترین کارهایی ست که می توانید ر این زمینه انجام دهیدمشتر (البته تا زمانی که شما این کار را به درستی انجام دهید).

source: با خرید سابسکرایب یوتیوب، به رویای خود برسید

۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

با خرید فالوور، نرخ بازدیدهای اینستاگرام خود را به طور واقعی افزایش دهید

قبل از اینکه به توضیح درباره خرید فالوور و مزایا و معایب آن بپردازیم، توضیح کوتاهی در زمینه ماهیت آن خواهیم داد. اساسا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و پیسنترست وجود دنبال کننده های یک پروفایل، چه حسنی می تواند برای صاحب آن پروفایل که اصطلاحا به آن در اینستاگرام پیج گفته شده و می تواند متعلق به یک برند شخصی یا یک کسب و کار باشد دارد؟

خرید فالوور

اهمیت افزایش فالوور

خیلی از افرادی که خود را کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی عنوان می کنند، بر این باورند که آنقدری که در ایران به تعداد فالوور یک پیج اهمیت داده می شود در فرهنگ کاربران غیر ایرانی اینستاگرام، این موضوع فاقد اهمیت است.

نکته جالب اینجاست که این افراد، خود بدنبال آرایش پیج اینستای خود هستند و به هر دری می زنند تا تعداد دنبال کنندگانشان را حتی بصورت فیک افزایش دهند. و خودشان یکی از مشتری های شش دانگ سایت های خرید فالوور هستند.

همه کاربران در اینستا که از این پلتفرم رایگان و در عین حال تاثیرگذار برای کسب و کار خود استفاده می کنند، به دنبال دیده شدن می باشند. اینکه پست های منتشر شده در پروفایل آنها وارد اکسپلور شود و یا حداقل در معرض دید فالوورهای واقعی خودشان قرار بگیرد.

در اینجا یک سوال مطرح می کنیم که شما در ذهنتان به آن پاسخ بدهید:

اگر یک پست را به صورت اتفاقی در اکسپلور ببینید و در آن پست، شخصی راجع به موفقیت سخن گفته باشد و آن سخن مورد پسند شما قرار بگیرد، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

دقیقا پاسخی که شما در ذهن خود به این سوال داده اید، با پاسخ ما یک نقطه اشتراک دارد. اولین کاری که انجام می دهیم این است که مستقیما وارد پروفایل آن شخص شده و ابتدا به تعداد فالوورهای ایشان نگاهی می اندازیم .

اگر تعداد آنها زیاد بود، علاوه بر اینکه بصورت ناخودآگاه، سخنان آن فرد روی ما تاثیر می گذارد، خود ما نیز به جمع دنبال کننده های پیج ایشان پیوسته و در ادامه تک تک ویدیو ها و پست های تصوری و حتی کانال آی جی تی وی ایشان را مشاهده و لایک می کنیم.

یاد ضرب المثلی افتادم که می گوید: هر که بامش بیش برفش بیشتر. این ضرب المثل را می توان در مورد اینستاگرام اینگونه بکار برد:

هر که فالوورش بیش، تاثیرگذاریش بیشتر …

آیا خرید فالوور می تواند به دیده شدن پست های شما کمک کند؟

در پاسخ به این سوال، ابتدا توضیح کوتاهی درباره سایت معتبر فالوکمپ که بعضا ارزان تر از سرویس های مشابه خود، در حال فروش فالوور می باشد داده و سپس به نحوه نمایش پست های شما بر اساس الگوریتم اینستا اشاره خواهیم کرد.

فالوکمپ با در اختیار داشتن یک اپ (پر دانلود) فالوئر بگیر معروف در ایران، مستقیما از طریق سرورهای خود و به پشتوانه هزاران کاربر عضو این اپ سکه ای، به سفارشات خرید فالوور که از طریق این سایت و اپلیکیشن متصل به سرور فالوکمپ ثبت می شوند، پاسخ می دهد.

نیازی به توضیح در مورد نحوه عملکرد اپلیکیشن سکه ای نیست چرا که همه ما حداقل یک بار از این اپ ها استفاده کرده ایم.

اما الگوریتم اینستا؛ زمانی که شما یک پست در پیج خود منتشر می کنید، ابتدا 10 درصد از دنبال کنندگانتان آن را مشاهده می کنند. اگر واکنش آنها به پست شما از دید اینستا، قابل قبول باشد، پست به تعداد بیشتری نمایش داده می شود و به همین ترتیب بیشتر و بیشتر.

کلید طلایی در خرید فالوور

کمی در مورد نحوه عملکرد این الگوریتم تامل کنید… قطعا شما فرد باهوشی هستید و متوجه کلید طلایی که می خواهم در اختیار شما قرار دهم، شده اید.

دقیقا درست حدث زدید. روزانه تعداد زیادی از صاحبان پیج های اینستاگرام از طریق سایت فالوکمپ اقدام به خرید فالوور می کنند. فالوورهایی که از طریق سرور این سایت پروفایل آنها را دنبال می کنند، بصورت مشترک برای سایر پیج ها نیز استفاده می شوند.

یعنی شبکه ای از پروفایل های واقعی و فعال با دنبال کنندگان مشترک. هیجان زده شدید؟ پس اجازه دهید شما را بیشتر هیجان زده کنم. آماده اید؟ پس بزن بریم.

حالا نگرانی شما را درک می کنم. فالوورهای فیک به چه درد من می خورد؟ مه و خورشید و فلک در کارند … صبور باشید و به خواندن این مطلب ادامه دهید.

من در عبارت “مه و خورشید و فلک”، مه رو به فالوورهای فیک تعبیر می کنم. اما خورشید کجای این چرخه قرار دارد و چه کاری برای ما انجام می دهد؟ فلک کدام است؟

یکی از سرویس های تحت لیسانس شرکت بالابان، یک ربات افزایش فالوور، بنام فالوجت است که نقش خورشید را در این چرخه بازی می کند.

مطمئنم بغیر از خرید فالوور انواع روش های افزایش را امتحان کرده اید و یکی از این روشها استفاده از ربات بوده.

جالب است بدانید، در سراسر دنیا، پیجهای معتبر برای برقراری تعامل با دنبال کنندگان خود از ربات یا اتوماسیون های اینستاگرامی استفاده می کنند.

این ربات ها بر اساس تنظیماتی که ما انجام می دهیم فعالیت می کنند. برای مثال ما تعیین می کنیم که پروفایل هایی رو فالو کند که پیج های رقبای ما را فالو می کنند.

ربات، قدرت تشخیص صد در صدی پروفایل فیک را ندارد. البته تنظیماتی وجود دارد که بتوان به تشخیص ربات کمک نمود. برای مثال به ربات می گوئیم که پیج های فاقد عکس پروفایل را دنبال نکن.

ولی اکثر پروفایل های فالوورهای خریداری شده از فالوکمپ، دارای بایو و تصویر پروفایل هستند که تشخیص فیک بودن آن برای ربات را سخت و سخت تر می کند.

تا اینجا چه نکته ای برداشت کردید؟ بله درسته. پیج های معتبری که از ربات استفاده می کنند، پروفایل های فیک را نیز دنبال می کنند.

عجب چرخه هیجان انگیزی! صبر کنید… تا تکمیل این زنجیره راه زیادی نمانده. وقتی با فلک آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید فالوور از فالوکمپ اقدام کنید.

دنبال کنندگان خریداری شده از این سایت، پیج شما را دنبال می کنند. زمانی که شما قصد خرید لایک و یا ویو برای پست یا ویدیو های خود را دارید، این لایک ها از طرف همین پروفایل های خریداری شده، به پست شما ارسال می شود.

به قول خارجی ها: “WooooW”…

می دانید که چه اتفاقی می افتد؟ پست های شما توسط افراد به ظاهر فیک لایک می شود که توسط پیج های بزرگ دنبال می شوند. و احتمال اینکه پست شما توسط ربات فعال روی پیج آنها لایک شود بسیار زیاد بوده و بواسطه الگوریتم اینستاگرام، وارد اکسپلور شوید.

خرید لایک حکم فلک را دارد. اما یک نکته پنهان در این میان موجود است. چه موقعی اقدام به خرید لایک کنیم؟

شلیک نهایی با خرید لایک

اکنون زمان شلیک تیر خلاص است. لایک را حتما از فالوکمپ که قبل از این سفارشات خرید فالوور را از طریق آن انجام داده اید، خریداری کنید.

بلافاصله پس از ارسال یک پست روی پیج اینستاگرام خود، به میزان 30 درصد از تعداد دنبال کنندگان خود، لایک ثبت کنید. مثلا اگر 10000 فالوور دارید، 3000 لایک خرید کنید.

این دو نکته پنهان، کلید طلایی رسیدن به موفقیت از طریق سایت فالوکمپ می باشد.

امیدوارم هیجان این مطلب به قدری زیاد بوده باشد که شما را به اشتراک گذاری این مطلب با دوستان خود وادار کند.

source: چگونه خرید فالوور باعث افزایش نرخ واقعی دیده شدن پست ها می شود؟

۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

آیا خرید لایک یوتیوب راه مناسبی است؟

یوتیوب به هر کاربر امکان می دهد فیلم های خود را با باز کردن کانال ها از طریق این شبکه بارگذاری کند. این امکان کاملاً رایگان است و همه کاربران یوتیوب می توانند فیلم های خود را از طریق کانال یوتیوب به اشتراک بگذارند. از طریق این فیلم ها ، کاربران می توانند افزایش سابسکرایب ( مشترک ) و بازید فیلم یوتیوب خود را تجربه کنند. همیشه یک دکمه مانند و دوست نداشتن (لایک) در زیر ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب وجود دارد. این دکمه ها میزان محبوبیت ویدیوی شما را اندازه می گیرند و به همین دلیل مهم است که کاربران فیلم های شما را دوست داشته باشند. برای اطمینان از این امر ، می توانید لایک یوتیوب را خریداری کنید.

لایک یوتیوب

چرا باید لایک یوتیوب بخرم؟

اگر می خواهید در یوتیوب درآمد کسب کنید ، لایک های یوتیوب بسیار مهم هستند. نتایج جستجوی یوتیوب شما را نسبت به فیلم های دیگر بالاتر می کند. این بالا بودن در نتایج جست وجو ، همیشه بازدید ویدیوی یوتیوب شما را افزایش می دهد. بعد از مدتی، وقتی بازدید یوتیوب شما افزایش یافت ، ویویی که دریافت می کنید به ثبات می رسد و این می تواند درآمد غیرفعالی ایجاد کند و شما را در ساخت فیلم های بیشتر ترغیب کند.

همچنین ، اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید ، می توانید در Trends نمایش داده شوید. افزایش لایک مطمئنا کانال شما را نمایان تر می کند ، در نتیجه در سؤالات جستجو ،رتبه بالاتری کسب خواهید کرد و همچنین مستقیماً ترافیک اصلی کسب خواهید کرد.

رتبه بندی یوتیوب چیست و چرا نیاز به خرید لایک یوتیوب دارم؟

یوتیوب از الگوریتمی استفاده می کند که برای ارائه فیلم های مربوطه با توجه به کاربر طراحی شده است. با استفاده از این الگوریتم ، یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان شناخته می شود. نکته شگفت انگیز اینجاست که یوتیوب فقط در درون خود جستجو می کند. الگوریتم جستجو ، قدرت و ارتباط هر فیلم را به آنها اختصاص می دهد و سپس آنها را فهرست بندی می کند. این تکالیف داخلی هستند و برای کاربر یا سازنده قابل تنظیم نیستند.

موتور جستجو ضمن تعیین رتبه ویدیوهای یوتیوب عوامل مختلفی را در نظر می گیرد. لایک یکی از این عوامل مهم است. هرچه فیلم ها بیشتر دوست داشته شوند ، بیشتر در نتایج جستجو به صدر می رسند. بنابراین ، اگر می خواهید فیلم های شما در صدر قرار بگیرند ، لایک های یوتیوب بسیار مهم هستند.

مزایای خرید لایک یوتیوب چیست؟

به جای اینکه منتظر آمدن لایک باشید ، به همان اندازه لایک خواهید داشت. این را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. اگر صاحب مشاغل هستید و محصولات خود را در یوتیوب تبلیغ می کنید ، ممکن است به شما در رسیدن به بهترین نتیجه کمک کند ، به تعداد بیشتری از subscriber   یوتیوب برسید و درآمد خود را در مدت زمان کوتاه افزایش دهید.

با خرید لایک و کامنت ( نظر) یوتیوب چه اتفاقی می افتد ؟

هنگامی که نظرات و لایک های یوتیوب درباره ویدیوهای شما وجود دارد ، باعث می شود فیلم های شما محبوب تر به نظر برسند. این علاقه مردم را به خود جلب می کند و تمایل بیشتری به بررسی ویدیوهای شما خواهند داشت.

هنگامی که فیلم های شما نظر (کامنت) دارند ، باعث می شود تا کاربران دیگر برای اظهار نظر و همچنین درگیری و مکالمه در یوتیوب شما ، اظهار نظر کنند. این همیشه باید چیزی باشد که باید به آن هدف برسیم.

یک ویدیوی دوست داشتنی همیشه بر روی نظر شخصی تأثیر می گذارد. ذهنیت گله اساساً؛ اگر دیدید که بیشتر مردم فیلم را دوست دارند ، احتمالاً بهتر است با آنها موافقت کنید.

همچنین ، می توانید مشترک ها  (سابسکرایب ) و Dislikes یوتیوب  را خریداری کنید.

چیزهایی که باید قبل از خرید لایک یوتیوب بدانیم چیست؟

داشتن لایک یوتیوب یک گام مهم در محبوبیت فیلم ها در یوتیوب است. با این حال ، فیلم های شما باید برخی از شرایط را رعایت کنند. قبل از خرید لایک یوتیوب ، این مراحل را دنبال کنید:

ویدیوهای با کیفیت بالا را که علاقه کاربران را جلب می کند بارگذاری کنید.

وقت و تلاش خود را در محتوای خود قرار دهید. این باید اولویت شماره یک شما باشد. مطمئناً در نتایج شما بازتاب خواهد یافت

به طور مداوم بارگذاری محتوا ، آن را به صورت هفتگی برنامه ریزی کنید.

برای افزایش بازدید یوتیوب ، فیلم های خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. در حالی که مشاهده می شوند ، رتبه های بالاتری را کسب می کنند.

در کانالهای دیگر مشترک شوید تا بتوانید سابسکرایب جدید یوتیوب را در کانال یوتیوب خود بدست آورید.

افزایش لایک یوتیب

چرا باید لایک های واقعی یوتیوب بخرم؟

عوامل مختلفی در تعیین موفقیت و محبوبیت یک فیلم خاص در یوتیوب وجود دارد. لایک در یوتیوب یکی از بزرگترین عوامل آن است. هرچه افزایش لایک یوتیوب فیلم های شما بیشتر باشد ، بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند. بنابراین ، اگر می خواهید فیلم ها در هنگام جستجو ، در بالای صفحه ظاهر شوند ، به لایک نیاز دارید. از آنجا که اگر فیلم های شما در نتایج جستجو در صدر ظاهر می شوند و موقعیت بهتری دارند ، بیشتر مورد ویو در یوتیوب قرار می گیرند.

شما باید لایک یوتیوب واقعی را بخرید زیرا اگر لایک ها به جای رباتها از افراد واقعی بدست بیایند ، یوتیوب آن را می بیند و احتمال بالا رفتن شما روی شبکه بسیار بیشتر خواهد بود.

مزایای خرید لایک یوتیوب واقعی چه مزایایی دارد

شما به همان اندازه خریداری شده لایک خواهید داشت. به خصوص اگر یک حساب تجاری در یوتیوب هستید ، این سرمایه گذاری مستقیم است. اگر یک حساب شخصی هستید ، باز هم این یک سرمایه گذاری است. شما می توانید یک اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی شوید ، حتی اگر نمی خواهید آن را بزرگ کنید ، هنوز می توانید از طریق درآمد تبلیغی از یوتیوب درآمد کسب کنید. از طریق افزایش لایک یوتیوب واقعی ، می توانید به افراد بیشتری برسید و درآمد خود را در مدت زمان کوتاه افزایش دهید.

 

هنگام خرید لایک واقعی یوتیوب چه اتفاقی می افتد؟

به طور خلاصه ، فیلم های شما برای افراد بیشتری نمایش داده می شود. تعداد بازدیدهای شما و میانگین زمانی که مردم برای تماشای فیلمهای شما صرف می کنند افزایش می یابد. این لایک ها از طرف سابسکرایب واقعی یوتیوب حاصل می شوند ، به این معنی که یوتیوب مشکلی برای شما یا نحوه عملکرد شما نخواهد داشت. کاملاً متضاد ، الگوریتم یوتیوب می بیند که فعالیت را ایجاد می کنید ، بنابراین شما را بیشتر تبلیغ می کنند.

چیزهایی که باید قبل از خرید لایک های واقعی یوتیوب به عنوان یک صاحب مشاغل بدانید چیست؟

افزونه نوار مانند در یوتیوب، می تواند عاملی باشد که مصرف کنندگان هنگام انتخاب ویدئویی که ممکن است بخواهند مشاهده کنند ، در نظر می گیرند. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها در ابتدا لایک یوتیوب خریداری می کنند تا بتوانند رتبه بازدید خود را افزایش دهند. خرید لایک یوتیوب می تواند به شرکت شما مزیت رقابتی نسبت به مشاغل دیگر دهد. همچنین به افزایش درگیر شدن سابسکرایب کمک می کند تا بتوانید مشترک های بیشتری را که علاقه مند به دیدن ویدیوی یوتیوب هستند ، حفظ کنید.

source: همه آنچه باید درباره خرید لایک یوتیوب بدانید

۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور

خرید لایک اپارات، راهی برای دیدن شماست

آپارات به عنوان یک شبکه اجتماعی ملی امکان اشتراک گذاری ویدیو و فیلم ها را به شما می دهد. در این شبکه می توانید فیلم مورد نظر خود را در دسته های مختلف آموزشی ، ورزشی ، سیاسی و .. مشاهده کنید و لذت ببرید. اما برای این که بدانید چرا ما شما را به خرید لایک آپارات ترغیب میکنیم بهتر است با ما همراه باشید.

 

اپارات یکی از مهم ترین سرویس های اشتراک گذاری و تماشای فیلم است که کاربران زیادی را برای تماشای فیلم های مورد نظرشان به سمت خود می کشاند. کاربران این سرویس اجتماعی میتوانند به راحتی به تماشای فیلم و ویدیو خود بنشینند و آن را دانلود کنند. هم چنین امکان آپلود و بارگذاری فیلم برای کاربران وجود دارد.

الگوریتمی که آپارات از آن استفاده می کند مانند اینستاگرام و یوتیوب عمل می کند. این به این معناست که هر چه بازید، لایک و کامنت فیلم و ویدیو آپارات شما بالاتر باشد، نمایش فیلم شما در قسمت پیشنهادی آن افزایش خواهد یافت. هم چنین زمانی که کاربران در جست و جوی فیلمی با موضوع شما هستند لایک و بازدید بالای فیلم شما شانستان رابرای حضور در پیشنهاد های اولیه بالا می برد.

اما افزایش بازدید ویدیو آپارات به چه دردی می خورد؟

با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی در بین مردم، دیجیتال مارکتینگ پا به عرصه جدیدی گذاشته است. ممکن است از خود بپرسید ویدیو مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟ تعریف ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی زیاد پیچیده نیست. استفاده از فیلم برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول و یا خدمات خود. توصیفات مشتری ، فیلم هایی از رویدادهای زنده ، فیلم های توضیحی، فیلم های آموزشی شرکت ها ، فیلم های سرگرمی و ... می تواند همگی در این لیست جای گیرد. حال به این فکر کنید که آپارات می تواند یک زمینه خوب برای ویدیو مارکتینگ شما باشد که در آن میتوانید با افزایش بازید فیلم هایتان به کسب و کارتان رونق بخشید و دیده شوید. در واقع ، شما با افزایش بازدید اپارات به معرفی و تبلیغ بیشتر محصولتان ، همچنین شناخته شدن کانال و درنهایت برند و تجارت خود می پردازید.

خرید لایک آپارات

چرا خرید لایک آپارات؟

همان گونه که گفتیم آپارات می تواند فرصتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان باشد. می تواند با استفاده از فیلم های خود محصولاتتان را معرفی کنید؛ می توانید تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید ؛ یا اینکه ترافیک سایت خود را با کمک آن افزایش دهید. اما قبل از همه اینها ، شما  باید دیده شوید. با خرید لایک آپارات، شما به کاربران دیگر می فهمانید که فیلم شما از جذابیت و محتوای خاص برخوردار است. هم چنین طبق الگوریتم ها، آپارات شما را در نتیجه های جست وجو و ویدیوهای پیشنهادی در موقعیت بهتری قرار می دهد. این یعنی ، خرید لایک اپارات به شما امکان افزایش لایک و بازدید ویدیو را می دهد و همانطور که می دانید با افزایش این آمار، محبوبیت و جایگاه خاصی را در بین سایرین و فالورهای خود کسب خواهید کرد.

طبیعی است به دنبال آن جلب رضایت بیشتری برای مشتریان جدید فیلم های خود در اپارات ایجاد می کنید. بعد از ساخت کانال خود در اپارات و اپلود ویدیو، با خرید بازدید و لایک، سبب بیشتر دیده شدن کسب و کار و تبلیغات خود در آپارات می شوید.

بالا بودن آمار نمایش ویدیو، دیگران را ترغیب می کند که از روی کنجکاوی هم که شده فیلم شما را تماشا کنند. افزایش لایک و بازدید ویدیو باعث می شود اپارات فیلم شما را در ویدیوهای پربازدید نمایش دهد و به کاربران بیشتری این پیشنهاد را می دهد که فیلم شما ارزش دیدن دارد.

این کار همچنین توجه گوگل را جلب می کند و کسب و کار شما را گسترش می دهد چون افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا می شوند و در نتیجه تبلیغات شما موثر تر خواهد بود.

اگر می خواهید ویدیوهای کانال شما هم لایک و بازدید زیاد بخورد ما در این راه به شما کمک می کنیم. فالوجت ارائه کننده خدمات افزایش لایک و بازدید ویدیو در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و سایر خدمات دیگر به شما است. به ما بپیوندید و محبوبیت و رشد کسب و کارتان را با ما مزه مزه کنید.

 

۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۸:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خرید فالوور